12

کیفی‌سازی فضای سبز تبریز در اولویت است

  • کد خبر : 43331
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کیفی‌سازی فضای سبز تبریز در اولویت است
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: ایجاد فضای سبز ایده‌آل، کیفی و با هزینه کم، هدف نهایی و مشترک تمامی نیروهای حوزه فضای سبز این شهر است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، اکبر امجدی در جلسه بررسی و حل مشکلات کارشناسان و سرپرستان کارگاه شرکت‌های فضای سبز تبریز با اشاره به لزوم ایجاد وفاق و انسجام بیشتر مشترک و تقویت مستمر آن، افزود: این امر تنها راه نیل به اهداف متعالی سازمان که همانا ارتقای بیش از پیش وضعیت کیفی و کمی فضای سبز است.

وی با بیان اینکه کارشناسان و سرپرستان کارگاه شرکت‌های فضای سبز تبریز جزو نیروهای خط مقدم امور اجرایی و نظارتی حوزه فضای سبز است، اظهار داشت: این نیروها نقش مهم و تاثیرگذاری در اجرای صحیح و کارشناسی آیتم‌های ابلاغی این حوزه دارند.

امجدی، با اشاره به اینکه در حوزه فضای سبز با موجود زنده گیاهی سروکار داریم، گفت: احساس مسوولیت بیشتر و عشق به کار در کلیه مراحل نظارتی و اجرایی امور مربوطه باعث افزایش راندمان‌کاری و ارتقای کیفی فضای سبز تبریز می شود.

در این جلسه کارشناسان و سرپرستان شرکت‌های تحت پیمان شهرداری تبریز مشکلات و دغدغه‌های کاری خود را بیان کرده و خواستار حل این مشکلات شدند.

سرانه کمی فضای سبز تبریز شامل تمامی فضاهای سبز در اختیار شهرداری حدود ۱۶ مترمربع و سرانه کیفی فضای سبز شامل پارک ها حدود ۴.۷ مترمربع است.

بر اساس استاندارد سرانه کمی فضای سبز باید ۲۵ مترمربع و سرانه کیفی فضای سبز حدود ۱۵ مترمربع باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.