8

تشکر امام جمعه اردبیل از حضور سخنگوی دولت در میان دانشجویان معترض

  • کد خبر : 45973
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
تشکر امام جمعه اردبیل از حضور سخنگوی دولت در میان دانشجویان معترض
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حضور سخنگوی دولت در میان دانشجویان معترض ابتدای بسیار خوبی برای راه اندازی جریان گفت و گو در کشور بود.

به گزارش تبریزمن، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل گفت: این هفته برای امپراطوری رسانه ای غرب که مثل لشکر جرار به جان ایران عزیز ما افتاده‌اند و افتضاح بزرگی درست شد، این افتضاح مربوط به استان ما بود، اول از سیستان شروع کردند، سپس به لرستان رفتند، بعد از آن در کردستان غائله درست کردند، سپس به اردبیل آمدند، آنها که از کشته یابی مایوس هستند دنبال کشته سازی هستند و در به در به سراغ بیمارستان ها می روند تا اگر کسی به نحوی از دنیا رفته که به درد آنها می خورد فوراً با انتساب آن به نظام استخدام عواطف کنند و این پروژه ادامه خواهد داشت و فقط با بصیرت ملت بزرگ ما قطع خواهد شد و الا کاملاً به طمع افتاده‌اند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردبیل ادامه داد: دروغ بزرگ آنها در استان ما مربوط به کشته شدن یک دانش آموز بود که بعدها معلوم شد از اساس کذب است، طبعاً این افتضاح نشان داد که سایر سخنان آنها نیز به همین منوال است.

عاملی با تاکید بر اینکه دروغ پردازی های رسانه های دشمنان باعث ایجاد ناراحتی و نگرانی برای خانواده ها گردید، خاطرنشان کرد: آنها با این دروغ به حیثیت ما اردبیلی ها لطمه زدند و آرامش محیط سالم و آرام ما را به هم زدند، برای خانواده‌ها ناراحتی و نگرانی ها درست کردند، از این رو ما باید به دادگاه های کشورهایی که رسانه‌های آنها این دروغ بزرگ را نشر دادند شکایت کنیم.

وی با بیان اینکه مسئول این کار واحد بین المللی قوه قضائیه و دادستانی کل است، تاکید کرد: من از طرف اهالی معظم اردبیل از دستگاه قضایی و وزارت خارجه مصرا می خواهم از کانال هایی که این دروغ بزرگ را نشر دادند رسماً شکایت کنند، مخصوصاً اینکه دو کانال مهم از ادعای خود عقب‌نشینی کرده‌اند و بعد از ایجاد آشوب حالا می گویند این موضوع مبهم و مورد تردید است و این فرصت بزرگی برای ماست.

وی افزود: قانون کشور های آنها در خصوص دروغ، بسیار محکم است و در محاکم آنها از این دست خلاف ها اغماض نمی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از رسانه هایی که در مسائل اخیر، صادقانه و با حفظ امانت داری روایت نگاری کردند، اظهار کرد: من از اهل قلمی که حرمت قلم و حرمت قسم خداوندی به قلم را نگه داشتند و روایت صحیح را به اطلاع مردم رساندند و رسم امانتداری را رعایت کردند قلباً تشکر می کنم. یک خیرخواهی هم برای آن دسته از اهل قلم دارم که بدون اطلاع مطلب می‌نویسند، در روزگار ما هر خبری در عرض چند ساعت مثل بمب منفجر می شود و هزاران نفر آن را می خوانند این روزها می گذرد ولی تبعات دروغ، افتراء، تهمت و بهتان نمی گذرد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید با تخریب سرمایه های انسانی کشور سبب دلسردی آنها شد،  گفت: در غائله اخیر در فضای مجازی بعضی از اهل قلم که احتیاج به تقوای بیشتر دارند در حق مدیران مدارس کم لطفی کردند، من اینجا از مصدر تحقیق عرض می کنم که مدیران مدارس ما از پر تجربه ترین و خوش نام ترین مدیران هستند. آنها در این غائله هیچ تقصیری نداشتند مبادا با دستان خودمان سرمایه های نفیس خودمان را تخریب و دلسرد کنیم.

عاملی ضمن قدردانی از سخنگوی دولت به خاطر حضور اخیر او در بین دانشجویان معترض، اقدام وی را گامی مهم در جهت رسیدن به بلوغ سیاسی توصیف کرد و افزود: من از سخنگوی دولت تشکر می کنم که در روزهای اخیر در دانشگاه حاضر شد و با دانشجویان به گفت وگو پرداخت و سوالات و انتقادات آنها را گوش داد، خصوصاً اینکه در جمع دانشجویان معترض که شعار می دادند حاضر شد.

وی ادامه داد: این ابتدای بسیار خوبی برای راه اندازی جریان گفت وگو در کشور و یک قدم مهم در مسیر رسیدن به بلوغ سیاسی است. ما در این باب راه بسیار طولانی در پیش داریم. ای کاش سایر وزراء و مسئولین ارشد نظام این مسیر را ادامه دهند. نسل جدید قطعاً گفت وگو را به کف خیابان ترجیح خواهد داد.

وی افزود: امپراتوری رسانه ای غرب هر روز گره های ذهنی خطرناک درست می کند و اگر گفت وگو نباشد و این گره ها و سوالات انباشته شود به نقطه خطرناکی خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.