1
یک فعال صنفی :

بسته حمایتی دولت، امید را به صنوف و کسب و کارها برگرداند

  • کد خبر : 48146
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۴
بسته حمایتی دولت، امید را به صنوف و کسب و کارها برگرداند
یک فعال صنفی با اشاره به اینکه مسدود شدن کانال‌هایی از جمله اینستاگرام خسارت‌های زیادی از نظر اقتصادی به صنوف وارد کرده است، گفت: بسته حمایتی دولت امید را به صنوف و کسب و کارها برگردانده و این امیدواری ایجادشده که از شرایطی که در آن قرار گرفتیم رهایی یابیم.

به گزارش تبریزمن، مرضیه سجادی که در فروش پوشاک فعال است در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اغتشاشات سبب کسادی در بازار شده و از سوی دیگر فیلتر شدن اینستاگرام به عنوان یکی از مهم‌ترین کانال‌ها برای ارتباط با مشتری‌ها به این موضوع دامن زد و کسب‌وکار را به سمت کسادی و رخوت برده است.

وی با بیان اینکه چند وقتی است که فعالیت خود را در نرم‌افزارهای داخلی در حال توسعه هستیم، اظهار داشت: اما این اقدامات تنها در صورتی که دولت به کمک کسب‌وکارها به‌خصوص آن دسته که بیشترین فعالیتشان در فضای مجازی است بیایند کارساز خواهد بود.

این فعال صنفی با بیان اینکه بسته حمایتی دولت برای کسب‌وکارها امیدوارکننده است، تصریح کرد: نرم‌افزارهای داخلی نیاز به تبلیغات بیشتری دارند تا بتوان مشتری‌ها را به سمت آنها سوق داد که با این بسته حمایتی زمینه آن ایجادشده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات مهم‌ترین بخش برای فروش هر واحد صنفی است تاکید کرد: تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار با سرمایه‌های پایین از طریق همین فضای مجازی اقدام به کسب روزی برای خانواده می‌کردند که در این مدت این روند با وقفه بدی مواجه شده بود.

سجادی گفت: حال با بسته حمایتی انتظار می‌رود تا شاهد این باشیم که بخش عمده‌ای از مشکلات این افراد و یا سایر صنوف فعال در فضای مجازی برطرف شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.