10
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

۸.۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی پرداخت شد

  • کد خبر : 4891
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۴۴
۸.۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی پرداخت شد
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹۳ پرونده برای دریافت تسهیلات کرونایی در استان تشکیل و برای ۲۱۹ پرونده هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، فرگل صحاف به همراه فرماندار مراغه در بازدید از هتل آپارتمان سالمندان شهرستان گفت: کل مبلغ درخواستی برای ۴۹۳ پرونده تشکیل شده در مجموع ۲۲ میلیارد تومان است.
 
وی با اشاره به حمایت های دولت از اقشار ضعیف و کم درآمد گفت: با پرداخت تسهیلات درخواست شده برای یکهزار و ۷۸۸ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این دیدار گفت: تشکل های اجتماعی در مراغه همواره پیشرو هستند و از سوی این تشکل ها گام های موثری برای توسعه شهرستان برداشته شده که احداث هتل آپارتمان مجهز در مراغه نمونه ای از آنهاست.
سیدعلی موسوی حسینی گفت: این هتل آپارتمان می تواند برای شهرستان های دیگر کشور الگوی مناسبی باشد.
 
وی افزود: هتل آپارتمان سالمندان مراغه به عنوان نخستین هتل آپارتمان سالمندی استان بوده که عملیات اجرایی این هتل از سال ۹۵ با زیر بنای ۲۳۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آغاز و همچنین برای تجهیز این مجموعه یک میلیارد تومان هزینه شده است.
 
وی گفت: هتل آپارتمان سالمندی خواجه نصیر مراغه دارای ۱۱ سوئیت، سالن کادر درمانی، سالن فیزیوتراپی، سالنهای غذاخوری مجزا در طبقات، سالن اجتماعات، قسمت اداری، اتاق پرستاری، سیستم گرمایش مرکزی و داری آسانسور بیماربر و نفربر است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.