2
بهادری جهرمی:

ترورهای اخیر نشانه ناامیدی دشمن است

  • کد خبر : 49860
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۴
ترورهای اخیر نشانه ناامیدی دشمن است
سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (پنجشنبه) در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه که در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در عملیات‌های تروریستی شب گذشته در شهرهای ایذه، سمیرم و اصفهان، گفت: این عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است که با حمایت دولت‌های تروریست‌پروربه وقوع پیوست.

وی افزود: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای نگران خون کودکان و زنان این سرزمین نیستند؛ آن‌ها شعار آزادی و زن را سر می‌دهند، اما در اقدامات تروریستی پیشگام هستند. اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و شهدای اخیر را باید شهدای تروریسم رسانه‌ای دانست.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه نیازمند هنر و انگیزه عاشقانه است، گفت: اگر جهادی اقدام و تلاش کنیم روایت اول را به دست بگیریم و پیشرفت‌های کشور را به نمایش بگذاریم، موفق خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.