5

دیدار معاون وزیر خارجه با وزیر خارجه ترکمنستان

  • کد خبر : 51043
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
دیدار معاون وزیر خارجه با وزیر خارجه ترکمنستان
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان با رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو و پیام دعوت وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر وی به تهران را ابلاغ کرد.

به گزارش تبریزمن، رضا نجفی در این دیدار که روز یکشنبه  با حضور سفیر کشورمان در ترکمنستان و در حاشیه اجلاس بین‌المللی «گفت‌وگو، تضمینی برای صلح» در عشق‌آباد برگزار شد، بر اهمیت حفظ و گسترش مناسبات با کشورهای همسایه به‌عنوان اولویت اساسی سیاست خارجی رئیسی در دولت سیزدهم تأکید و ابراز امیدواری کرد روند همکاری‌های دو کشور دوست در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای تداوم یابد.

رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان در این ملاقات ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت مهندس رستم قاسمی، وزیر پیشین راه‌وشهرسازی کشورمان و یادآوری اهتمام آن فقید بر گسترش همکاری‌های دوجانبه، به مرور موضوعات مختلف در روابط میان دو کشور پرداخت و بر آمادگی ترکمنستان برای تقویت ارتباطات فیمابین تأکید نمود.

شایان ذکر است رضا نجفی، برای شرکت در نشست بین‌المللی گروه دوستان بی‌طرفی برای صلح، امنیت و توسعه پایدار که به ابتکار ترکمستان تشکیل شده است، به عشق‌آباد سفر کرده است.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.