10
رئیس کل دادگستری استان:

دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان است

  • کد خبر : 5162
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۸
دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان است
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با با بیان این‌که دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اظهار کرد: از زمان حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه چندین برنامه تحولی کاربردی شروع شده که در حال اجرا و عملیاتی شدن است.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های تحولی رئیس قوه قضائیه مبارزه با فساد در تمامی مظاهر اعم از داخل مجموعه قوه قضائیه و خارج از آن بوده که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و بخشی از این اقدامات در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است.
 
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه که آیت الله رئیسی بر آن همواره تاکید دارند، در کنار مطالبه حقوق عامه، تعامل با نخبگان و دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف بوده که اقداماتی در این خصوص در استان آغاز شده است.
 
خلیل‌الهی ادامه داد: البته موضوع ارتباط با دانشگاه‌ها پیش از این مساله آغاز شده و آذربایجان شرقی در این خصوص پیشتاز بوده است که نمونه‌ای از آن عقد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران برای ارتقای آموزش‌های فرهنگی در جامعه است.
 
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.
 
وی ادامه داد: حفظ کرامت انسان‌ها از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه بوده که در این خصوص خود را متعهد می‌دانیم و برگزاری ملاقات‌های مردمی برای رسیدگی به مشکلات مردم بخش کوچکی از این برنامه‌ها است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.