3
عضو شورای شهر تبریز:

ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است

  • کد خبر : 51728
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است.

به گزارش تبریزمن، فریدون بابایی اقدم صبح یک شنبه در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: ساماندهی میدان دام تبریز بسیار حائز اهمیت است چراکه این موضوع در بحث منظر شهری نیز خودنمایی می‌کند.

وی افزود: هم اکنون معابری همچون ورودی آناخاتون در این خصوص وضعیت مناسبی ندارد و روز به روز شاهد حرکت دامداران تا ورودی شهر هستیم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص لایحه اصلاح در برنامه و بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: امیدوارم شاهد تداوم شفاف‌سازی و اطلاع شورا از عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف باشیم و این رویکرد ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم مشخص شدن دقیق تغییرات در بودجه پروژه‌های عمرانی، گفت: باید مشخص شود آیا امسال پروژه‌ها تمام می‌شوند یا به سال آینده موکول خواهد شد.

وی خواستار حفظ بودجه مناطق کم برخوردار شهر شد و افزود: افزایش عملکرد درآمدی اقدام مناسبی است، ولی در حوزه حذفیات تلاش کنیم که آمار پایینی داشته باشیم.

بابایی اقدم با قدردانی از کارکنان حوزه عمرانی شهرداری تبریز گفت: امیدوارم با بودجه خوب عمرانی شاهد تداوم فعالیت عمرانی در سطح شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.