1
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز:

تبریز نیازمند ۵۲ بازارچه محله‌ای است

  • کد خبر : 51731
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
تبریز نیازمند ۵۲ بازارچه محله‌ای است
تبریز- سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از لزوم ایجاد ۵۲ بازارچه محله ای در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریزمن، مهدی کیانی در صد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در برخی مناطق شهر تبریز هفت یا هشت بازارچه و در برخی مناطق یک یا دو بازارچه نیاز است.

وی اظهار کرد: مقرر بود شش منطقه شهرداری نسبت به احداث بازارچه اقدام کنند ولی فقط سه منطقه به این تعهد عمل کرده و بازارچه احداث کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مقصود ما از بازارچه، محلی برای ارائه اقلام مورد نیاز و ضروری مردم است افزود: در برخی مناطق شهر تبریز اصلاً بازارچه وجود ندارد و در برخی مناطق دیگر دو یا سه بازارچه داریم.

کیانی با بیان اینکه چند بازارچه فعال اعم از میوه، ماهی، خودرو و… در سطح تبریز وجود دارد، تصریح کرد: چهار بازارچه دیگر داریم که سه مورد از آنها یعنی بازارچه شقایق نزدیک سازمان میادین، بازارچه بیلانکوهو بازارچه ستارخان در میدان آذربایجان غیرفعال است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: ۴۴ غرفه و کانکس میوه‌فروش در شهر داریم که بازارچه نیستند ولی می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی از نصب تابلوی قیمت و قیمت گذاری در تمام نقاط میادین خبر داد و افزود: سیستم بازار تبریز در میدان بزرگ و ورودی و خروجی آن قابل کنترل برای نرخ‌گذاری نیست و برنامه سازمان میادین فعال کردن حوزه بازرگانی و حمایت از تأمین کنندگان و تنظیم بازار است.

کیانی اضافه کرد: هم اکنون دو نفر ناظر برای کل شهر داریم که تلاش داریم هم تعداد ناظران افزایش یابد و از طرفی نیز هوشمندسازی مدیریت بازارچه‌ها را نیز در دستور کار قرار دهیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.