4
مدیر عامل شرکت گاز استان:

مصرف گاز آذربایجان شرقی همچنان بیشتر از سال گذشته است

  • کد خبر : 52260
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
مصرف گاز آذربایجان شرقی همچنان بیشتر از سال گذشته است
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصرف گاز استان در ماه گذشته به ۴۵ میلیون مترمکعب رسید، گفت: با همراهی مشترکان، مصرف گاز در استان به ۳۹ میلیون کاهش یافت.

به گزارش تبریزمن، نادر کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برودت هوا و سردی هوا افزایش مصرف گاز از ۳۳ میلیون مترمکعب آغاز و حداکثر به ۴۵ میلیون مترمکعب رسید که با مدیریت مصرف و اقدامات استاندار آذربایجان شرقی این افزایش مصرف با همراهی مردم کنترل شد.

وی افزود: امسال تاکنون حدود هفت میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در آذربایجان شرقی مصرف شده است که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و ۶۰ درصد مصرف گاز استان در چهار ماه اخیر اتفاق افتاده است.

کمالی ادامه داد: ۷۴ درصد مصرف گاز آذربایجان شرقی مربوط به مصرف خانگی و عمومی است که ۶۶ درصد آن مختص مصرف خانگی استان است و ۱۵ درصد مصرف صنعت را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال بخش فولاد آذربایجان شرقی روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب مصرف داشت که با مدیریت مصرف تا ۱۲۰ هزار مترمکعب در روز کاهش یافته چون تنها کوره‌های خود را گرم نگه می‌دارند.

کمالی ادامه داد: محدودیت‌های مصرف گاز امسال در بخش صنعت بیشتر شامل بخش‌های کوره‌های آجرپزی، سیمان و فولاد می‌باشد و در سایه این اقدامات و مساعدت‌های استاندار آذربایجان شرقی امسال تاکنون قطع گاز در هیچ نقطه از استان نداشته ایم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.