2
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد

اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز

  • کد خبر : 52376
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در قالب طرح هادی،  ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در ۳۲ روستای شهرستان تبریز انجام شده است.

به گزارش تبریزمن، حجت الله سروری، چهارشنبه پنجم بهمن ماه، در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان تبریز، افزود: امسال اجرای طرح هادی ۳۴ روستا مصوب شده که با مساعد شدن شرایط جوی، کارهای عمرانی‌ مربوطه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که مطالعه طرح هادی همه روستاهای تبریز به اتمام‌ رسیده است، گفت: در همه روستاهای شهرستان تبریز حداقل یک فاز طرح هادی اجرا شده و در برخی روستاها هم طرح هادی بازنگری و فاز بعدی هم به سرانجام رسیده است.

وی با بیان این‌که آمار زلزله‌های اخیر نشان‌ دهنده اهمیت بالای مقاوم‌سازی در پایین آوردن میزان تخریب مساکن روستایی و تلفات انسانی است، خاطرنشان کرد: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت کشور باید با هماهنگی و هم‌افزایی، مشکلات پیش روی اجرای طرح های عمران‌ روستایی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را حل کنند تا مشارکت و همراهی ساکنان روستاها با طرح های مذکور افزایش یابد.

به گزارش تبریزمن، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، سروری، مشارکت مردم در طرح‌های مقاوم‌سازی خانه های روستایی را عامل‌ موفقیت این طرح‌ها دانست و تصریح کرد: برای کاهش شدت اثرات حوادث طبیعی و غیر طبیعی باید میزان مقاوم سازی خانه ها افزایش یافته و اهمیت این مسئله در قالب فرهنگ سازی به مردم یادآوری شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.