5

دو مدال تکواندوکاران آذربایجان شرقی در رقابت‌های ترکیه

  • کد خبر : 53418
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
دو مدال تکواندوکاران آذربایجان شرقی در رقابت‌های ترکیه
ملی‌پوشان تکواندو آذربایجان‌شرقی در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه موفق به کسب دو نشان طلا و برنز شدند.

به گزارش تبریزمن، اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: در رقابت‌های آزاد تکواندو جام ریاست جمهوری ترکیه در سطح G2 فدراسیون جهانی که با شرکت ۱۱۲۶ ورزشکار در دو گروه مردان و زنان به میزبانی شهر استانبول برگزار شد، امیرمحمد بخشی از آذربایجان شرقی مدال طلا و میرهاشم حسینی دیگر نماینده استان مدال برنز کسب کرد.
بخشی به عنوان نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان در این مسابقات توانست تمامی حریفان خود را شکست داده و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد و مدال طلای مسابقات را کسب کند.
در‌ این وزن ۳۷ تکواندوکار حضور داشتند که بخشی در فینال به مصاف دانیل باررا از کشور اسپانیا و دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مکزیک رفت که توانست بر این حریف قدرتمند نیز فائق آمده و خوشرنگترین نشان مسابقات را بر گردن آویزد.
میرهاشم حسینی، ورزشکار صاحب‌نام المپیکی کشورمان نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم به روی شیاپ‌چانگ رفت که در جدال با ۲۶ ورزشکار دیگر در نهایت به مدال برنز رسید.
حسینی در مرحله نیمه‌نهایی و درحالیکه از ناحیه کتف مصدوم شده بود، برابر حریف آمریکایی‌اش نتیجه را واگذار کرد تا از صعود به فینال بازماند و به نشان برنز قناعت کند.
تیم ملی کشورمان که در بخش مردان با ۸ نماینده به سرمربیگری بیژن مقانلو در این مسابقات حضور یافته بود در مجموع صاحب ۵ مدال طلا، نقره و برنز شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.