5

افتتاح خط تولید فولاد در بستان آباد با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه

  • کد خبر : 53681
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
افتتاح خط تولید فولاد در بستان آباد با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه خط تولید کلاف و مفتول فولادی در کارخانه صنایع فولاد سهند آذر آسیا با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه و با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش تبریزمن، این پروژه که با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی و شرکت چینی اجرا شده و با افتتاح آن برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

این طرح تولیدی در مدت ۱۸ ماه در بخش تیکمه‌داش از توابع شهرستان بستان‌آباد اجرا شده و گام دیگری در جهت توسعه صنایع فولادی و افزایش میزان تولید فولاد در کشور محسوب می‌شود.

همزمان با افتتاح این طرح، عملیات اجرایی نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی صنایع فولاد نیز آغاز شد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های صنایع فولاد سهند آذر آسیا، با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: امروز روز جشن ملی و پیروزی ملت بزرگ ایران است و از اینکه این واحد تولیدی در چنین روزی افتتاح می‌شود، خوشحال‌کننده است.

طرح فولاد در مدت کمتر از یکسال توسط سرمایه گذار خارجی بهره برداری شد

عابدین خرّم با تشکر از سرمایه‌گذار خارجی این طرح، گفت: سال گذشته وقتی از این مجموعه بازدید کردم، باورکردنی نبود که این واحد در کمتر از یک سال آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت داشتن تولید در کشور، افزود: فعالان تولید رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و امروز مهم ترین عامل استقلال اقتصاد کشور، افزایش توان تولید است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره تولید و ارزش افزوده برای ما بسیار مهم است، افزود: بنده و همکارانم به عنوان خادم ملت عهد بسته‌ایم که برای رشد و بالندگی اقتصادی استان خستگی‌ناپذیر باشیم و امروز در همه قوای کشور اهتمام و همدلی برای تحقق این مهم وجود دارد.

وی افزود: وقتی می بینیم که یک سرمایه گذار خارجی با این سرعت و جدیت، کارش را پیش برده، انگیزه ما برای خدمت گزاری مضاعف می شود.

خرّم گفت: در سایه تلاش های سرمایه‌گذاران، ما در بخش صنعت، رشد هشت درصدی را پشت سر گذاشته‌ایم، در حالی که در سال های قبل رشد ما در این حوزه یا منفی یا در بهترین حالت صفر بود.

وی اظهار کرد: در برخی بخش ها مانند کشاورزی، از شاخص‌های رشد عقب هستیم که باید جبران شود، اما در حوزه های صنعت و گردشگری وضعیت خوبی داریم.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور پرشور به رغم شیطنت های دشمنان اتفاق افتاد و وظیفه ما را برای خدمت بی‌وقفه به مردم سنگین‌تر کرد.

خرّم اظهار کرد: با شهدای عزیز عهد می بندیم که در راه تامین امنیت و رفاه این مردم نجیب و عزیز از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم و اجازه ندهیم مانعی در راه توسعه و سرمایه گذاری و تولید در هیچ جای استان اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.