12
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی:

۱۲۰ کرونایی در آذربایجان شرقی زیر ونیتلاتور هستند

  • کد خبر : 5607
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۴۰
۱۲۰ کرونایی در آذربایجان شرقی زیر ونیتلاتور هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه از نظر ما وضعیت کل آذربایجان شرقی به لحاظ شیوع کرونا قرمز است، اعلام کرد: هم اکنون ۱۲۰ زیر زیر ونیتلاتور هستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمدحسین صومی در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونا در آذربایجان شرقی به ۱۰۵۰ نفر رسیده است، افزود: ۲۳۰ نفر در بخش ویژه بیماران کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند.
 
 
وی اظهار کرد: بیشتر بخش های بیمارستانی در مناطق مختلف استان پر از بیماران مبتلا به کرونا است و هیچ نقطه سفید و یا زردی در آذربایجان شرقی نداریم.
 
وی گفت: ۱۲ شهری که بیش از ۸۵ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دادند که از دیدگاه ما تمامی شهرستان‌های استان قرمز هستند.
 
صومی خاطرنشان کرد: فقط زدن ماسک کافی نیست و حتما باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از شرکت در تجمع‌ها خودداری کنیم و تا لازم نباشد از خانه بیرون نرویم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر رعایت نکنیم، شیوع بیماری کرونا با دیگر بیماری‌های ویروسی فصل توام خواهد بود، البته تا این لحظه هیچ بیمار بستری ناشی از آنفلوآنزا در استان نداشتیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.