6

بیمارستانی با مشکل هزینه نصب دستگاه‌های تخصصی

  • کد خبر : 56420
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
بیمارستانی با مشکل هزینه نصب دستگاه‌های تخصصی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش تبریزمن، محمد فرشکاران ضمن عیادت از کریم مردانی‌ آذر، خیر تبریزی که به دلیل کسالت جزئی در بیمارستان شمس تبریز بستری است، اظهار کرد: اقدامات انسان دوستانه حاج کریم که بیش از ۴۰ مجتمع شبانه روزی، چندین پانسیون، خوابگاه، مدرسه و بیمارستان در کشور ساخته در اذهان مردم نوعدوست کشور برای همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

وی افزود: برای به بهره برداری رسیدن بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ایران و خاورمیانه در تبریز که به همت کریم مردانی آذر ساخته شده نهایت حمایت و همراهی های لازم را به عمل خواهیم آورد.

فرشکاران با اشاره به یک سری از دستگاههای تخصصی خریداری شده بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر و مشکلات مربوط به هزینه نصب این دستگاه ها ابراز داشت: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

لازم به ذکر است، بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان شمال غرب کشور در زمینی به وسعت ۹ هکتار در اوایل سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

اضافه می‌شود رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی به همراه معاونان «توسعه مدیریت و منابع انسانی»، «آمار و اطلاعات»، مدیران «مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری» و «اداری، مالی و پشتیبانی» سازمان با حضور در بیمارستان شمس تبریز به عیادت از خیر تبریزی، کریم مردانی آذر، پرداخته و جویای احوال وی شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.