5
با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، صورت گرفت:

افتتاح شعبه دوم دفاتر فروش و بازرگانی، شرکت آنا گروه تابان در کلانشهر تبریز

  • کد خبر : 56775
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
افتتاح شعبه دوم دفاتر فروش و بازرگانی، شرکت آنا گروه تابان در کلانشهر تبریز
مدیرعامل شرکت آناگروه تابان تبریز در آیین افتتاح شعبه دوم دفاتر فروش و بازرگانی این شرکت در کلانشهر تبریز گفت: تمام تلاش مجموعه ما حرکت در محور توسعه و تحقق شعار "آغازگر راه توسعه‌ایم" است.

به گزارش پایگاه خبری تبریزمن، با حضور پرنیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، شاهدی رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌شرقی، حسینی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، محمودی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تبریز، جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و صنفی، مشتریان و ارباب جراید و رسانه های گروهی آذربایجان‌شرقی از شعبه دوم دفاتر فروش و بازرگانی شرکت آنا گروه تابان تبریز بهره‌برداری شد.

▪️شرکت آنا گروه تابان پیشرو در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت‌ها و تشریح عملکرد سازمان در جهت توسعه صنعت معدن و تجارت استان، گفت: جایگاه آذربایجان‌شرقی در امر توسعه صنعت معدن و تجارت بسیار خوب بوده و انصافا در سایه تلاش‌های صنعتگران عزیز آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های موفق در امر توسعه صنعتی و تجاری و اقتصادی می‌باشد که قدردان کارآفرینان عزیز هستم.

صابر پرنیان با تاکید بر نقش‌آفرینی خوب تولیدکنندگان و فعالان صنعتی و اقتصادی استان در امر رونق تولید و تحقق شعار سال، بیان کرد: شرکت آنا گروه تابان یک مجموعه پیشرو در امر تحقق منویات رهبری و شعار کلیدی سال می‌باشد که به نوبه خودم از مدیریت محترم مجموعه و کارکنان تلاشگر بویژه جناب آقای حیدراوغلی مدیر روابط عمومی مجموعه کمال تشکر را دارم.

▪️تلاش مجموعه آنا گروه تابان، حرکت در محور توسعه است

در ایم مراسم همچنین مدیرعامل شرکت آناگروه تابان تبریز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست محترم سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی و سازمان غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ و سایر مدیران استانی و واحدهای تولیدی و صنعتی و صنفی و کلیه میهمانان عزیز در مراسم افتتاح دفاتر فروش و بازرگانی این شرکت، گفت: تمام تلاش مجموعه ما حرکت در محور توسعه و تحقق شعار آغازگر راه توسعه‌ایم می‌باشد که البته تنها یک شعار نیست بلکه محور توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و… است.

جلال حاجی‌پور افزود: شرکت آنا گروه تابان در صدد ورود به بازارهای جهانی و تحقق تجارت جهانی است و بر همین اساس برنامه های مختلفی برای رسیدن به این هدف تدوین کرده است که با حمایت مسئولان و دستگاه‌های دولتی قطع یقین به آنها دست خواهیم یافت.

▪️هدف مجموعه آنا گروه تابان، تأمین مواد اولیه صنایع غذایی منطقه و کشور است

مدیر روابط عمومی و امور ارتباطات مجموعه آناگروه تابان تبریز نیز در این مراسم، گفت: مجموعه آناگروه تابان با همکاری واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری و با حمایت مسئولان ارشد استان در جهت توسعه چرخه اقتصادی استان گام برداشته است.

احد حیدراوغلی افزود: شعار “آغازگر راه توسعه‌ایم” را به لحاظ اینکه استان آذربایجان شرقی در شاهراه اقتصادی قرار دارد می تواند با استفاده از توانمندی‌های خود در حوزه تجارت و فن آوری پیشرو باشد و با حذف واسطه در جهت بازرگانی و فروش گام برداریم.

وی در خاتمه از حمایت ریاست محترم سازمان صمت، سازمان غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸، مدیران ارشد، اتاق بازرگانی تبریز، اتاق اصناف تبریز، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و صنفی، ارباب جراید و مدیران رسانه های گروهی استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است، همزمان با افتتاح دپارتمان متخصصین تامین و فروش و بازرگانی مواد اولیه صنایع غذایی در سطح کشور در تبریز، دفتر تهران شرکت آناگروه تابان هم افتتاح شد و همچنین از تابلوی افتتاح رونمایی و توسط میهمانان حاضر امضا شده و کیک افتتاحیه نیز بریده شد و در نهایت از قسمت‌های مختلف دفاتر فروش این شرکت بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.