6
با حضور پدر شهید نومی گلزار صورت گرفت؛

رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی آلیار

  • کد خبر : 5712
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی آلیار
با حضور پدر شهید نومی گلزار، از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی آلیار رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، پدر شهید نومی گلزار در آیین رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی آلیار از اشتغال به عنوان معضل اساسی جامعه نام برد و گفت: جامعه ما هم اکنون نیاز مبرم به اشتغال و کارآفرینی دارد چرا که همه مشکلات موجود در حوزه معیشت، ازدواج و مسکن ریشه در این معضل دارند.
 
وی از جوانان خواست دور هم جمع شده و با بهره‌گیری از تخصص خود، زمینه اشتغال و ارایه خدمات به شهروندان و جامعه را فراهم آورند.
 
علی برموده؛ مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آلیار نیز با ارایه گزارشی از عملکرد این فروشگاه گفت: آلیار بهمن ماه سال ۹۶ به همت هلدینگ … با هدف فروش محصولات باکیفیت با قیمت مناسب به مصرف‌کننده نهایی راه اندازی شد و اردیبهشت سال ۹۷ بصورت رسمی وارد بازار فروش اینترنتی کشور شد.
 
وی با اشاره به اینکه فروشگاه اینترنتی آلیار در بدو راه‌اندازی تبلیغات خود را به شهر تبریز متمرکز کرده بود، افزود: در حال حاضر این فروشگاه در اقصی نقاط کشور فعالیت دارد به گونه‌ای که ۸۵ درصد مشتریان فروشگاه خارج از آذربایجان‌شرقی هستند.
 
برموده در ادامه سخنانش به راه‌اندازی اولین سوپرمارکت آنلاین تبریز در تیرماه ۹۸ از سوی فروشگاه اینترنتی آلیار اشاره کرد و اظهار داشت: دسته سوپرمارکت آنلاین به جهت درصد پایین سود و حجم کاری زیاد بنا به تصمیم هیات مدیره و سهامداران فروشگاه طی ماه‌های اخیر جمع‌آوری شد.
وی از دوران شیوع کرونا به عنوان فرصتی برای توسعه فروشگاه‌های اینترنتی نام برد و افزود: بعد از شیوع کرونا میزان فروش بسرعت افزایش یافت و تیم توزیع فروشگاه در فروردین‌ماه چهار برابر شد.
 
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آلیار با بیان اینکه بعد از اردیبهشت ماه وارد مداکره با تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در داخل و خارج کشور شدیم، گفت: فروش محصولات لوازم خانگی با کمترین حاشیه سود سبب شد این بخش با استقبال بی‌نظیر مشتریان مواجه شود و آلیا و سایت انتترنتی فروشگاه به عنوان مرجع آنلاین محصولات خانگی و مرجع استعلام قیمت لوازم خانگی شناخته شود.
وی ارسال کاملا رایگان محصولات، تبلیغ فروشگاه در ۵۰۰ سایت پرترافیک کشور، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و اشتغال ۳۵ نفر در واحدهای مختلف فروشگاه با میانگین سنی ۲۵ سال را از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی آلیار برشمرد.
 
وی ادامه داد: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از وجوهی که از طریق خرید کارت‌های سرقتی به حساب فروشگاه وصول شده بود به حساب صاحبان اصلی کارت‌ها بازگردانده شده است.
 
برموده در خاتمه سخنانش با بیان اینکه ۱۵ درصد محصولات فروشگاه تولید داخل استان هستند، خاطرنشان کرد: ماهانه حدود ۳۰ الی ۵۰ مورد مرجوعی داریم که دلیلش اغلب به شکستگی‌های ناشی از مرحله حمل و نقل برمی‌گردد.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.