5

نسخه الکترونیک همانند گذشته اجرا می شود

  • کد خبر : 5739
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
نسخه الکترونیک همانند گذشته اجرا می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت، گفت: طرح تبدیل نسخه کاغذی به نسخه الکترونیک همانند گذشته اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی، در خصوص برخی مطالب مطرح شده درباره وظایف بیمه سلامت در نحوه اجرای طرح نسخه الکترونیک و تبدیل نسخ کاغذی به نسخه الکترونیکی توسط داروخانه‌ها، افزود: در جلسه اخیر انجمن داروسازان ایران با سازمان بیمه سلامت تاکید شد که این انجمن در خصوص نسخه پیچی الکترونیک مواردی مطرح کرده است و طبیعی است که بیمه سلامت پس از بررسی‌های فنی در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل احتمالی آنها را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر اینکه سیاست‌های بیمه سلامت منطبق با تکالیف قانونی سازمان بوده و حداکثر تعامل ممکن با ذی نفعان حوزه سلامت در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر نسخه الکترونیک به سیاق و روش گذشته با قدرت پیش می‌رود و اگر تعدیل لازم باشد، به انجمن داروسازان اعلام می‌گردد.

وی با بیان اینکه تعامل به معنی تغییر در رویه اجرای تکالیف قانونی سازمان نبوده و سازمان در اجرای تکالیف مصمم است، تصریح کرد: بدون تردید طرح تبدیل نسخه کاغذی به نسخه الکترونیکی به قوت خود باقی است و بیمه سلامت به دنبال اصلاح و اجرای بهتر طرح می‌باشد.

هاشمی اظهار داشت: ارسال الکترونیک اسناد دارویی به ویژه در خصوص نسخ مشمول تأیید و دارای کد اصالت به قوت خود باقی است و رویکرد بیمه سلامت در این رابطه ارتقا مستمر طرح است.

۵۰۳۹۷۴۶

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.