4

افتتاح ۱۶ پروژه صنعت برق آذربایجان‌شرقی با دستور رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 57563
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
افتتاح ۱۶ پروژه صنعت برق آذربایجان‌شرقی با دستور رئیس‌جمهور
همزمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به استان آذربایجان شرقی، ۱۶ پروژه برق‌رسانی صنعت برق این استان با اعتباری بالغ بر ۶۰۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش تبریزمن، همزمان با سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به تبریز، امروز جمعه، پروژه‌های متعددی توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی و توزیع نیروی برق تبریز به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

​پروژه مرکز دیسپاچینگ منطقه‌ای شمال‌غرب در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با ظرفیت مانیتورینگ ۷۲ پست فشار قوی و با هدف مانیتورینگ و کنترل شبکه برق آذربایجان در سطح سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان از جمله این پروژه‌هاست.

همچنین امروز با دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر نیرو پروژه‌های دیگری چون، برق‌رسانی به ۱۴ روستای بدون برق، تحویل ۱۲۶ دستگاه نیروگاه خورشیدی قابل حمل به عشایر این استان و اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق ۱۵۳ روستا افتتاح شد.

نوسازی شبکه، اصلاح و توسعه خطوط ۲۰ کیلوولت خروجی از پست‌های فوق توزیع، شبکه ۴۰۰ کیلوولت زمینی و هوایی شهری و روستایی و اصلاح مسیرهای پرحادثه و سخت‌گذر برق روستایی در سراسر استان آذربایجان شرقی از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.