7
مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی:

نمایشگاه «رینوتکس» مهرماه به صورت بین المللی برگزار می شود

  • کد خبر : 58091
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
نمایشگاه «رینوتکس» مهرماه به صورت بین المللی برگزار می شود
مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: نمایشگاه فناوری «رینوتکس» مهرماه سال جاری به صورت بین المللی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش تبریزمن، رضا کریملو در جمع خبرنگاران اظهارکرد: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در سال ۹۳ با تلاش مسئولان وقت استانی تشکیل شد و در این سال‌ها روی شبکه‌سازی و برگزاری نمایشگاه‌های رینوتکس تمرکز کردیم.

وی ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با تغییرات زیاد و رویکرد متفاوت و قوی با حضور کشورهای خارجی در اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رینوتکس نمایشگاهی برای هم‌افزایی علمی و فناوری ایران با جهان است، ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با حمایت وزارت علوم برگزار می‌شود که در تقویم وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی به تقویت شرکت‌ها توسط شرکت‌های بزرگ از اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها برای داشتن یک خروجی خوبی و تقویت تولیدی‌های خرد توسط تولیدکنندگان بزرگ و یافتن چالش‌ها و مشکلات و رفع آنهاست.

وی افزود: با بازنگری در سازمان ربع رشیدی در تلاش هستیم تا نقاط کور و کم توجه در این بخش را تقویت کنیم.

وی گفت: ارزش‌گذاری فناوری یکی دیگر از اولویت‌های ما است که امسال با تلاش جدی فعال خواهد شد.

کریملو با اشاره بر اینکه در سال‌های گذشته میهمانان خارجی زیادی از کشورهای همسایه و چین داشتیم، گفت: امسال با گفتمان با کشورهای خارجی و ایجاد فضا برای حضور این افراد با کشورهای روسیه، ترکیه و کشورهای همسایه و چین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با تاکید بر هم‌افزایی و مشارکت و استفاده از ظرفیت آنها در اقتصاد استان در منطقه ربع رشیدی گفت: در این موضوعات یک نوع کمبودی احساس می‌شد یعنی فن آورانی که در طی این سال‌ها در کنار ما بودند و کارهای زیادی کرده‌اند، اما از نظر شناخت، کمتر کسی در جامعه آنها را می‌شناخت از این‌رو برای امیدافزایی در جامعه و ایجاد انگیزه برای این فعالان باید با رسانه‌ها همراه باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از این جلسات هم‌اندیشی این نیست که بگوییم وضعیت گل و بلبل داریم، افزود: به رغم مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی که داریم باید توفیقات هم روایت شود چراکه ما کارآفرین فناور زیادی داریم که هر کدام آبروی استان هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.