1
سعید آقایی در انتظار روی خوش تبریز؛

خشم هواداران تراکتور از بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه دارد

  • کد خبر : 58100
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
خشم هواداران تراکتور از بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه دارد
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.

به گزارش تبریزمن، باشگاه تراکتور تبریز در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به خرید سعید آقایی گرفت تا هافبک فصل گذشته فولاد فرصت دوباره برای بازی با پیراهن تراکتور را پیدا کند.

آقایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی نظیر سپاهان و پرسپولیس را نیز دارد در نخستین روز بازگشت به تراکتور با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود بابت رفتارش در بازی برگشت تراکتور و پرسپولیس در فصل بیست و یکم از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.

با این حال انتقاد طرفداران پرشور تبریزی نسبت به بازگشت آقایی ادامه پیدا کرد تا باشگاه تراکتور تبریز به طور شفاهی از آقایی بخواهد سوء تفاهم به وجود آمده را حل کند. همین موضوع سبب شد تا آقایی بار دیگر در فضای مجازی از هواداران تراکتور عذرخواهی کند.

او به زبان آذری گفت: «از قدیم گفته‌اند کوچکترها خطا می‌کنند بزرگترها عطا»!

آقایی در حالی بار دیگر از تراکتوری‌ها بابت رفتار خود در زمان حضورش در پرسپولیس عذرخواهی کرد که احتمال می‌رود در صورت ادامه جنجال بر سر جذب او قید ادامه حضورش در جمع شاگردان پاکو خمز زده شود. باید منتظر واکنش هواداران تراکتور در روزهای آینده بود تا آقایی نیز بتواند از حمایت آنها بهره ببرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.