3
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت اردبیل:

حجاج اردبیلی در سلامت کامل هستند/بازگشت حجاج از ۲۲ تیرماه

  • کد خبر : 58129
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۹
حجاج اردبیلی در سلامت کامل هستند/بازگشت حجاج از ۲۲ تیرماه
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: تمامی حجاج استان اردبیل در سلامت کامل هستند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش تبریزمن، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حجاج اردبیلی با صحت و سلامت کامل آماده بازگشت به میهن اسلامی و استان اردبیل هستند که عملیات بازگشت آنها با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پنجشنبه ۲۲ تیرماه اولین سری از حجاج استان اردبیل از جده به سمت فرودگاه اردبیل پرواز خواهند کرد تا در ساعت ۱۴:۵۵ دقیقه در فرودگاه اردبیل به زمین بنشینند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: عملیات بازگشت کاروان حجاج از جده به اردبیل در قالب سه پرواز انجام می‌شود و یکی از کاروان‌های اردبیل نیز از طریق فرودگاه تبریز به زمین نشسته و حجاج استان اردبیل از تبریز به اردبیل عزیمت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بیدار افزود: پرواز دوم به مقصد فرودگاه اردبیل ۲۳ تیرماه روز جمعه انجام خواهد شد که مربوط به کاروان «سلیمانجا» و ۹۰ نفر از کاروان «عباسی» است که ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد در فرودگاه اردبیل به زمین می‌نشیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پرواز اولی که در ساعت ۱۴:۵۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه در فرودگاه اردبیل بر زمین می‌نشیند شامل کاروان «عباس‌زاده» و ۴۷ نفر از کاروان «عباسی» است که از طریق پرواز مستقیم جده به اردبیل وارد خواهد شد.

حجت‌الاسلام بیدار اضافه کرد: سومین کاروان نیز شنبه ۲۴ تیرماه از طریق جده به فرودگاه اردبیل سفر می‌کنند که این پرواز نیز در ساعت ۱:۱۰ دقیقه به زمین خواهد نشست که شامل کاروان زیارتی به مدیریت «پروانه» است.

وی بیان کرد: کاروان چهارمی که از طریق فرودگاه تبریز به عنوان حجاج اردبیلی عملیات بازگشت آنها انجام می‌شود، روز شنبه ۲۴ تیرماه در ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی تبریز به زمین نشسته و از طریق زمینی وارد استان اردبیل خواهند شد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: سفر معنوی امسال با بهترین شرایط و همراهی و همکاری حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار و حجاج استان اردبیل در سلامت کامل سفر معنوی خود را انجام دادند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.