4

بزرگترین نمایشگاه بین المللی کیف وکفش کشور در تبریز برگزار می شود

  • کد خبر : 58282
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بزرگترین نمایشگاه بین المللی کیف وکفش کشور در تبریز برگزار می شود
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش تبریز که بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشور است، از ۲۲ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش تبریزمن، حبیب ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش، ملزومات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ تیر ماه با حضور ۱۵ نمایندگی از کشورهای خارجی و تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

ماهوتی ادامه داد: در این نمایشگاه کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و امارات متحده عربی و بازدیدکنندگانی از این کشورها و کشورهای عراق، افغانستان، ارمنستان و نخجوان شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: استان‌های فعال کشور در حوزه کیف و کفش و چرم از جمله آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، همدان، قم، اردبیل و البرز نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

ماهوتی، با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود که در نوع خود در کشور بی سابقه است، افزود: حدود ۳۰۰ غرفه برای برپایی این نمایشگاه تدارک دیده شده است و واحدهای بزرگ و مهمی در آن حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.