7
رئیس اداره امور قرآنی آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری آزمون مرحله دوم اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن استان

  • کد خبر : 58285
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
برگزاری آزمون مرحله دوم اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن استان
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم استان با حضور ۲۱۶ نفر خبر داد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام رامین خورنژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی در روزهای ۱۷ تا ۲۴ تیر در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مرحله از آزمون با حضور ۲۱۶ نفر از حافظان قرآن برگزار می‌شود، افزود: ۱۷۰ نفر از این شرکت کنندگان را خواهران و ۴۶ نفر نیز از حفاظ برادر هستند که در زمینه حسن حفظ مورد ارزیابی و آزمون قرار خواهند گرفت و همچنین فایل صوتی قرائت‌ها برای بررسی اعتراضات احتمالی در خصوص نتایج به تهران ارسال خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: ۲۱۶ نفر حاضر در آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم استان قبول شدگان از بین ۲۹۶ شرکت کننده مرحله نخست این آزمون هستند که ۱۵ اردیبهشت سالجاری در تبریز برگزار شد و به قبول شدگان نهایی این آزمون نسبت به درجه دریافتی مدرک معادل از دیپلم تا دکترا اعطا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.