6
فرماندار شهرستان بناب:

تریبون های ماه محرم محلی برای تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس نباشد

  • کد خبر : 58929
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تریبون های ماه محرم محلی برای تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس نباشد
فرماندار بناب گفت: تریبون های ماه محرم محلی برای تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس نباشد.

به گزارش تبریزمن، رضا لعلی در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان و هیأت امنای مساجد شهرستان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان هیئت‌های مذهبی برپایی عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ایجاد شور حسینی در جامعه است که این مهم جز با بیان حقایق این قیام میسر نمی‌شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و تشیع به خوبی از اثرگذاری عاشورا و قیام امام حسین (ع) در ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و استکبار آگاهی دارند، از این رو همواره تلاش کرده‌اند ارزش‌های این قیام را خدشه دار و واقعیت‌های آن را تحریف کنند که عزاداری امام حسین (ع) باید خط بطلانی بر این توطئه‌های دشمنان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: مهم‌ترین خواسته از مسئولان هیئت‌های عزاداری این است که در برابر تحریف‌ها، ورود برخی از بدعت‌ها و نیز ورود خرافات به مراسمات عزاداری جلوگیری کنند و با حفظ هوشیاری از سوءاستفاده‌های دشمنان جلوگیری کنند.

لعلی همچنین مهم‌ترین نیاز امروز جامعه را امیدآفرینی اعلام کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی می‌توانند در کنار ایجاد شور و شعور حسینی با عمل به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام که بر پایه فرهنگ عاشورا در ایران برپا شده است، امید را به جامعه تزریق و در برابر هجمه‌های شوم دشمنان در ایجاد یأس و سیاه نمایی در جامعه ایستادگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و لزوم دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و از مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان و روحانیون هیئت‌ها خواست ضمن ایجاد امیدآفرینی برای حضور پرشور مردم در انتخابات اجازه ندهند تریبون عزاداری سیدالشهداء (ع) محلی برای تبلیغ نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس قرار گیرد.

لعلی رئیس شورای تأمین شهرستان بناب همچنین با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه ایجاد اختلاف و تنش مابین هیئت‌های عزاداری از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست از مراسم عزاداری سیدالشهداء (ع) به عنوان محلی برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و آینده سازان ایران اسلامی استفاده کنند و جوانان را جذب مسجد و هیئت‌ها کنند، چرا که دشمنان قسم خورده نظام برای صدمه زدن به این نظام روی جوانان کشور سرمایه گذاری زیادی کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.