5
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

۸۸۵۳ پایگاه اوقات فراغت در سطح آذربایجان شرقی فعالیت دارند

  • کد خبر : 58932
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
۸۸۵۳ پایگاه اوقات فراغت در سطح آذربایجان شرقی فعالیت دارند
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد پایگاه های اوقات فراغت استان گفت: در مقایسه با سال قبل تعداد این پایگاه ها به ۸ هزار و ۸۵۳مورد افزایش یافته است.

به گزارش تبریزمن، حبیب ستوده نژاد با اشاره به افتتاح رسمی برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری افزود: پس از تاکید امام جمعه تبریز در شورای فرهنگ عمومی استان و استاندار استان در جلسات ستاد ساماندهی استان سال جاری مبنی بر توسعه کیفی و کمی دوره‌های فراغتی در سطح استان، بر اساس گزارش آماری استخراج شده از «پورتال جامع اوقات فراغت استان» تعداد پایگاه‌های اوقات فراغتی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته و هم اکنون ۸۸۵۳ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان فعالیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۵ دستگاه اجرایی استان که در بحث اوقات فراغت به طور مستقیم فعالیت دارند، عنوان داشت: تا کنون قریب به ۳۰۰ هزار نفر را در قالب ۶۲۱۵ دوره فراغتی شرکت داده و این تعداد دوره به پایان رسیده است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی یادآور شد: پورتال جامع اوقات فراغت استان این ظرفیت را دارد که به غیر از رده سنی جوان که ۱۸ تا ۳۵ سال را شامل می‌شود، افراد در بازه سنی ۴ تا ۶۵ امکان ثبت نام در دوره‌های فراغتی این سامانه را دارند و حسب مورد، دستگاه‌های اجرایی به شهروندان محترم خدمات ارائه می‌دهند.

ستوده نژاد اذعان کرد؛ بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان در خط مقدم سرویس دهی به شهروندان عزیز هستند تا اوقات فراغت آنها به صورت سالم و بهینه مدیریت شود.

وی توضیح داد: از میان دستگاه‌های اجرایی استان که در ستاد غنی سازی اوقات فراغت عضو بوده و آماده ارائه خدمات فراغتی به شهروندان هستند می‌توان به آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فنی و حرفه‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تبلیغات اسلامی، شهرداری، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام (ره)، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر، دانشگاه‌ها، مراکز بهداشت و اوقاف و امور خیریه اشاره کرد.

گفتنی است؛ شهروندان در سراسر استان می‌توانند با مراجعه به هر یک از ادارات اشاره شده، از برنامه دوره‌های فراغتی آنها آگاهی یافته و نسبت به ثبت نام و استفاده از محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، مذهبی و پژوهشی آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.