5
فرماندار شهرستان تبریز:

۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد ثبت شد

  • کد خبر : 58957
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد ثبت شد
فرماندار شهرستان تبریز میزان تعهد اشتغال زایی شهرستان در سال‌جاری را ۱۱ هزار و ۷۰۰ شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود سه هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده‌ است.

به گزارش تبریزمن، یونس فاتح در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تبریز ادامه داد: ثبت آمار ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در سامانه رصد از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی دستگاه‌ها باید نسبت به ثبت آمار و اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: براساس نتایج عملکرد دستگاه‌های شهرستان، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و شرکت آب و فاضلاب دارای بیشترین تعداد ثبت اشتغال در سامانه هستند و سازمان صمت و اتاق اصناف کمترین میزان ثبت در سامانه را داشته اند که باید هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای تعهدات خود عمل کنند.

فاتح با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های اشتغال و پرداخت تسهیلات مرتبط از جمله برنامه‌های دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکل بیکاری است، افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای توسعه مشاغل خانگی پرداخت می‌شود و سهمیه اعتباری هریک از نهادهای اجرایی به صورت دستگاه اجرایی و شهرستانی مشخص است.

وی جذب تسهیلات تبصره ۱۶ (تسهیلات قرض الحسنه اشتغال قانون بودجه) را فرصتی برای توسعه شهرستان و ایجاد مشاغل خانگی برشمرد و گفت: ضروری است بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اعطای این تسهیلات تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند تا فرآیند اجرای طرح و پرداخت تسهیلات سرعت گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.