3

سالم‌ترین و متخصص‌ترین مجموعه اداری ایران کجاست؟

  • کد خبر : 59135
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
سالم‌ترین و متخصص‌ترین مجموعه اداری ایران کجاست؟
مدیرکل جدید اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: سالم‌ترین و متخصص‌ترین مجموعه اداری در آموزش و پرورش است چرا که جنس کار در این نهاد لطیف و لذت بخش است

به گزارش تبریزمن، مسعود سعادتی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از اقدامات و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی سرپست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری در دستگاه آموزش و پرورش در استانی نصیب ما گشته که شهر علامه ها و عالمان محسوب می‌شود و معلمی شغلی است که رشد و پویایی آینده مملکت را رقم می‌زند.

وی افزود: هر بار که تاریخ را مرور می‌کنیم، نام آذربایجان می‌درخشد و افتخار ما خدمت در این نقطه است که به فرموده مقام معظم رهبری سر ایران محسوب می‌شود.

مسعود سعادتی ادامه داد: سالم‌ترین و متخصص‌ترین مجموعه اداری در آموزش و پرورش است چرا که جنس کار در این نهاد لطیف و لذت بخش است چرا که امر تعلیم و تربیت بسیار گرانبها است برای افرادی که قصد تأثیرگذاری در جامعه را دارند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش: خلاقیت و انگیزه لازمه موفقیت در مأموریت ها است

مشاور وزیر آموزش و پرورش در آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هرچقدر که خلاقیت و انگیزه ما در پیشبرد اهداف بیشتر باشد همان‌قدر موفق تر عمل خواهیم کرد چرا که انگیزه سبب پشتکار می‌شود و باید ما برای ارتقای این دو شاخه کوشا باشیم و آموزش و پرورش امروز نیاز به چابک سازی دارد و نیاز به تحول داریم تا برای بهبود وضعیت چاره اندیشی کنیم.

سید بابک هاشمی نکو افزود: ساماندهی نیروی انسانی امسال بسیار مهم است چرا که بر اساس نیروهای بازنشسته شده باید با استخدام اعضای جدید این کمبود را جبران سازیم، ابلاغ ها به مرور زمان تغییر می کنند اما این مسئله که بتوانیم با حضور در پستی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم افتخار بزرگی است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی سرپرست آموزش و پرورش سابق آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: آموزش پرورش بزرگترین و مهم ترین دستگاه در هر مملکت و کشوری است.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان افزود: امیدوارم جناب آقای سعادتی در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز گام های موثری بر دارند.

مسعود سعادتی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز و همچنین حائز رتبه علمی استادیار و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان استان بوده و از مهم‌ترین سوابق سیاسی و مدیریتی وی می‌توان به معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مشاوری مدیر کل آموزش و پرورش و ریاست گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اشاره کرد.

تدریس در مدارس عجب شیر و تبریز، مدیر گروه‌های آموزشی، تالیف دو کتاب در حوزه آموزش و پرورش و انتشار چندین مقاله در حوزه آموزش و پرورش از دیگر فعالیت‌های فرهنگی سعادتی است که آخرین مسئولیت وی فرمانداری ویژه شهرستان میانه بود.

در دولت سیزدهم آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی دو سرپرست صیادی و پوررادی را به خود دیده بود و به صورت سرپرستی اداره می شد که بالاخره امروز بعد از ۲ سال از عمر دولت سیزدهم آموزش و پرورش صاحب مدیرکل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.