2

تابلوی «ورود ممنوع» مقابل ۲ تیم ایرانی در تور ایران – آذربایجان

  • کد خبر : 59219
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
تابلوی «ورود ممنوع» مقابل ۲ تیم ایرانی در تور ایران – آذربایجان
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی درباره اینکه ۲ تیم ایران دعوت‌نامه حضور در تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان را دریافت نکرده‌اند، توضیح داد.

به گزارش تبریزمن، سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از چهارم شهریور آغاز می‌شود. در حال حاضر ۲ تیم ایرانی کنتینانتال (ثبت شده در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری) DFT و امیدنیا به این تور دعوت نشده‌اند، از این‌رو انتقادهایی نسبت به این تصمیم وارد شده است.

ناصر هوشیار، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی در مورد علت اینکه هنوز این ۲ تیم دعوت‌نامه برای حضور در تور ایران – آذربایجان دریافت نکرده‌اند، اظهار داشت: در ایران سه تیم مس سونگون، DFT و امیدنیا در اتحادیه جهانی ثبت شده‌اند که به همراه تیم ملی می‌توانند در تور شرکت کنند.  هدف ما این است که  رکابزنان جوان در این تور دیده شوند. در تیم مس سونگون نفرات خوب ایران از جمله محمد گنج‌خانلو، بهنام آرین و علی لبیب حضور دارند و تکلیف تیم ملی هم مشخص است. ۲ تیم دیگر هم اگر رکابزنان خوب و زیر ۲۵ سال داشته باشند و فدراسیون تایید کند، می‌توانند در تور شرکت کنند.

او ادامه داد: نفرات این ۲ تیم (DFT و امیدنیا)  بیشتر  از دوچرخه سواران پیشکسوت هستند. حالا که داریم هزینه می‌کنیم، می‌خواهیم رکابزنان جوان بیایند و با رکابزنان خارجی رقابت کنند. نفرات این ۲ تیم را بررسی کنید و اگر جزء ۱۵ نفر قهرمانی کشور باشند ما بحثی نداریم. روزبهان که تیم امیدنیا را تاسیس کرده است  و من احترام زیادی برایش قائل هستم می‌خواهد در تور شرکت کند اما فیزیک بدنی را بررسی کنید که چگونه است و اگر در تور شرکت کند، همه باید نگران باشند که اوت نشود. بیایند از نفرات کم سن‌تر استفاده کنند که حداقل یک کاری برای آینده دوچرخه سواری انجام دهند.

سرپرست هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌شرقی در مورد اینکه گفته می شود برخی تیم‌های خارجی با گرفتن پول و امتیازات زیاد در تور ایران – آذربایجان شرکت می‌کنند، تاکید کرد: در دنیا اگر تیمی حرفه‌ای باشد ممکن است این اتفاق بیفتد تا حتما در آن تور شرکت کند اما ما این کار را انجام ندادیم و حتی اندونزی درخواست کرد، سه تیم بیاورد و اعلام کردیم فقط با دو تیم شرکت کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.