4
در نشست شورای مسکن آذربایجان شرقی تاکید شد؛

لزوم تسهیل پرداخت وام بانکی مسکن در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 59333
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
لزوم تسهیل پرداخت وام بانکی مسکن در آذربایجان شرقی
تسهیل و تسریع در پرداخت وام بانکی، تامین زیر ساخت‌ها و نظام مهندسی در سایت‌های نهضت ملی مسکن در نشست شورای مسکن آذربایجان شرقی تصویب شد.

به گزارش تبریزمن، امیر بخشی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هم اکنون ۲۹۱ هزار متقاضی مسکن در سامانه ثبت مسکن ملی آذربایجان شرقی نام نویسی کرده اند که از میان آن‌ها اطلاعات و شرایط ۵۰ هزار نفر برای دریافت مسکن ملی تأیید شده است و از این تعداد هم تنها ۲۳ هزار نفر آورده اولیه دارند.

وی یادآور شد: با خود مالکی و تسهیلات روستایی هم اکنون در استان نزدیک به ۸۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: آذربایجان شرقی در رتبه بندی اخیر کشوری، جایگاه ۱۱ را در اجرای طرح ملی مسکن به خود اختصاص داده است و تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی‌های لازم این رتبه را بهبود بخشیم.

بخشی زاده ادامه داد: برای شتاب بخشی به اجرای طرح ملی مسکن، بنا داریم شهرک‌هایی را در اطراف تبریز و برخی شهرهای دیگر برای خانه دار شدن افراد فاقد مسکن و کم بضاعت بسازیم و در این خصوص از صنایع پیشران هم دعوت کرده ایم و با اختصاص زمین به آنها برای ساخت مسکن به صورت گروهی، گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته ایم.

وی در خصوص خانه دار شدن جوانان واجد شرایط در طرح جوانی جمعیت هم گفت: در این طرح به ۱۸۰ نفر قطعه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اعطا شده است و در هفته دولت هم ۵۰۰ قطعه زمین دیگر به مشمولان واگذار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.