2

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ با یک شهید و ۷ مجروح

  • کد خبر : 59372
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ با یک شهید و ۷ مجروح
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.

به گزارش تبریزمن، دقایقی پیش در یک حمله تروریستی، یک فرد مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود.

منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از شلیک اولیه و مواجهه و شلیک نیروهای امنیتی شروع به تیراندازی رگباری می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.

منابع غیر رسمی به خبرنگار فارس در شیراز گفته‌اند که در جریان این حادثه یک تروریست که اسلحه به همراه داشته است دستگیر شده و تروریست دیگری متواری شده و نیروهای امنیتی و پلیس در تعقیب او هستند.

در این حادثه دو نفر زخمی شدند که جراحت‌ آنها شدید گزارش شده است.

اولین تصویر از فرد تروریست

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیما در خصوص این حادثه گفت: هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام اما بر اساس اخبار اولیه که تایید نشده است در جریان این حادثه یک نفر شهید و ۴ تا ۵ نفر زخمی شده‌اند.

تولیت آستان حضرت شاهچراغ: دو تروریست که قصد داشتند از باب‌المهدی وارد حرم شوند با نیروهای حفاظت از حرم درگیر می‌شوند و دست به شیلک کور می‌زنند. بر اساس اطلاعاتی که نیروهای امنیتی داده‌اند یکی از ترویست‌ها در صحنه دستگیر شده است و فرد دیگر متواری شده است.

انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی

اولین تصاویر از حرم حضرت شاه‌چراغ پس از حادثه تروریستی

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.