3

فرماندار تبریز از هدر رفت آب در این شهر انتقاد کرد

  • کد خبر : 59473
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
فرماندار تبریز از هدر رفت آب در این شهر انتقاد کرد
فرماندار شهرستان تبریز از هدر رفت آب بر اثر ترکیدگی‌ها انتقاد کرد و گفت: بخشی از نیازهای آبی تبریز، از چاه‌ها تامین می‌شود که این عامل باعث فرو نشست زمین می‌شود و ضروری است روان آب‌ها را به درستی مدیریت و هدایت کنیم.

به گزارش تبریزمن، یونس فاتح امروز در صدوچهل و نهمین جلسه شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ضمن تشکر از شهردار و سازمان آتش‌نشانی در کمک به تامین آب ضروری مردم، از نحوه چمن‌کاری در سطح شهر همچنین هدر رفت آب بر اثر ترکیدگی‌ها انتقاد کرد.

فاتح با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های توسعه‌یافتگی شهرها، دستیابی به معیارهای «شهر دوستدار سالمند» است، گفت: مصوبات قبلی شوراها در مورد سالمندان دیگر اثرگذار نیست و باید برای ارائه خدمات به سالمندان به یک مسؤولیت حقوقی و الزامی رسید.

وی با تاکید بر اجرا و عملیاتی شدن مصوبات شورا افزود: فرمانداری شهرستان تبریز مصوبات قبلی شورا را پیگیری و بررسی می‌کند.

هوشیار شهردار تبریز هم یادآور شد: بخشی از نیازهای آبی تبریز از چاه‌ها تامین می‌شود که این عامل باعث فرو نشست زمین می‌شود و ضروری است روان آب‌ها را به درستی مدیریت و هدایت کنیم.

دبیری، رئیس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه مردم انتظار دارند حداقل قطعی را از قبل اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: زندگی بدون آب فلج است.

امروز همچنین با حضور فرماندار تبریز از اولین کتاب انتشارات مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز رونمایی شد.

به گفته رشیدی رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی تبریز، کتاب حاشیه نشین تبریز به قلم ایزدی جیران سعی کرده از کلیشه‌ها عبور کند و تصویر واقعی از حاشیه نشینی را نشان دهد و مدیران و سیاست‌گذاران می‌توانند از اطلاعات و محتوای کتاب در برنامه‌ریزی‌های آینده بهره‌مند شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.