3

اولاریو: مقابل تراکتور و هوادارانش می‌خواهیم بزرگی شارجه را نشان دهیم

  • کد خبر : 59587
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
اولاریو: مقابل تراکتور و هوادارانش می‌خواهیم بزرگی شارجه را نشان دهیم
سرمربی تیم فوتبال شارجه امارات گفت: به تیم تراکتور احترام می گذاریم اما آمد‌ه‌ایم فردا به مرحله گروهی راه یابیم.

به گزارش تبریزمن، کاسمین اولاریو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، درمورد فشار دیدارهای پلی آف روی تیم شارجه، اظهار داشت: فردا بازی بزرگی برای ماست تا بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم. به تیم تراکتور احترام می گذاریم زیرا هواداران بزرگی دارد اما آمد‌ه‌ایم فردا با ارائه بهترین عملکردمان، به مرحله گروهی راه یابیم.

وی درمورد تفاوت هزینه‌های ۲ باشگاه، تصریح کرد: فوتبال به پول و هزینه  یا بزرگی و کوچکی تیم‌ها، ارتباطی ندارد و هر تیمی بهتر بازی کند. نتیجه بهتری کسب خواهد کرد. می خواهیم بزرگی تیم الشارجه را نشان دهیم و می دانیم در حضور تماشاگران حریف کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم شارجه درمورد احتمال به پنالتی کشیده شدن این بازی، تاکید کرد: برای هر نتیجه ای آماده هستیم و نمی شود نتیجه را پیش بینی کرد. برای پنالتی ها تمرین نداشتیم زیرا معتقدم پنالتی بیشتر به شرایط روحی تیم و ذهنیت بازیکن ارتباط دارد. چندی پیش یک بازی ما به ضربات پنالتی کشید و ۱۸ بر ۱۷ شد.

اولاریو درمورد دیدار قبلی تراکتور که به شکست تیمش منجر شد، عنوان کرد: قبلا بازی‌ها رفت و برگشت برگزار می‌شد که در یک بازی تراکتور را بردیم و یک بار هم باختیم. به دنبال انتقام گیری نیستم. از فوتبال ایران خاطره خوشی دارم و جو فوتبال ایران مانند اروپا است. دوست دارم شاگردانم هم چنین جوی را تجربه کنند.

وی درمورد شناخت خود از پاکو خمز، خاطرنشان کرد: وقتی به چنین بازی‌ای می آیید، باید از هر لحاظ آماده باشید‌. با اکثر مربیان بزرگ جهان رقابت کردم و از هیچ مربی‌ای نمی ترسم. بازی تراکتور را در اردوی ترکیه آنالیز کردم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.