4
والیبال قهرمانی آسیا - ارومیه

ایران با عبور از دیوار چین به ژاپن رسید/ در انتظار فینال تماشایی

  • کد خبر : 60057
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
ایران با عبور از دیوار چین به ژاپن رسید/ در انتظار فینال تماشایی
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین به پیروزی رسید تا برای قهرمانی در آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

به گزارش تبریزمن، در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مصاف چین رفت.

بهروز عطایی سرمربی تیم محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، محمد والی‌زاده و محمد حضرت پور را به میدان فرستاد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران

اولین امتیاز برای چینی‌ها ثبت شد، ولی شاگردان عطایی به سرعت آن را جبران کردند. جو سالن ورزشگاه غدیر یک صدا ملی‌پوشان والیبال را تشویق می‌کردند و ظرفیت ورزشگاه بیشتر از حد است به طوری که برخی تماشاگران روی راه‌پله و زمین نشستند. اگرچه بازی پایاپای پیش رفت اما وقت استراحت فنی اول با برتری ایران همراه بود. در ادامه با هماهنگی خوب شاگردان عطایی، چندین امتیاز پی‌در پی کسب کردند و این ست با برتری تیم ایران و نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پایان رسید.

ست دوم؛ ۲۵ بر  ۲۳ به سود ایران

اولین امتیاز برای ایران به دست آمد و همین روند ادامه پیدا کرد تا ملی‌پوشان والیبال با ۴ اختلاف امتیاز و نتیجه ۶ بر ۲ جلو باشند.این اختلاف امتیاز باعث شد تا بلافاصله سرمربی چین وقت استراحت بگیرد. ایران به امتیاز ۸ و وقت استراحت فنی رسیده بود که بازیکنان از زمین خارج شدند، در حالی که بازیکنان چین درخواست ویدئو چک داده بودند و در زمین ماندند، همین موضوع باعث شد تا داور به بازیکنان ایران اشاره کند تا به زمین برگردند، محمد موسوی هم چند دقیقه با داور صحبت کرد و به او گفت وقت استراحت فنی رسیده، با این حال بازیکنان به زمین برگشتند.درخواست ویدئو چک تیم چین هم رد شد. در ادامه هر دو تیم بازی پایاپای داشتند، چینی‌ها در این ست چندین مرتبه سرویس از دست دادند اما وقت استراحت فنی دوم با برتری چین همراه بود. در ادامه عملکرد خوب و هماهنگی شاگردان عطایی منجر شد تا آنها این ست را هم از آن خود کنند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

ایران در ست سوم برخلاف دو ست اول و دوم، چندین امتیاز از چین عقب افتاد. وقت استراحت فنی اول هم با برتری چین همراه بود اما خیلی زود شاگردان عطایی اختلاف امتیاز را جبران کردند و به همین خاطر سرمربی چین هم بلافاصله تقاضای وقت استراحت کرد. در ادامه وقت استراحت فنی دوم هم با برتری چین همراه بود. تماشاگران ارومیه‌ای یک صدا تیم ملی والیبال را تشویق کردند تا ایران همچون دو ست قبل تیم برتر میدان باشد.در نهایت تیم ایران با تشویق بی شمار هواداران توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پایان برساند.

در این دیدار محمدرضا داورزنی، محمد پولادگر و وحید مرادی در سالن حضور داشتند و از نزدیک شاهد جدال ملی‌پوشان ایران با چشم بادامی‌ها بودند.

فینال مسابقات قهرمانی آسیا روز شنبه از ساعت ۱۸ برابر زاپن برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.