3

نگاه به آموزش و پرورش فرابخشی باشد

  • کد خبر : 60321
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
نگاه به آموزش و پرورش فرابخشی باشد
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به آموزش و پرورش باید نگاه فرابخشی داشته باشیم و جلوتر از دیگر بخش‌ها در حوزه آموزش و پرورش حرکت کنیم.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرّم امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی چالش های حوزه تعلیم و تربیت اظهار کرد: دولت سیزدهم  به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای دارد و  لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای ارتقاء دستگاه تعلیم و تربیت استان در تمامی شاخص‌ها تنظیم شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید در اولویت باشد و ضرورت دارد  در نواحی آموزش و پرورش نیز جلسات جداگانه، تشکیل  و آسیب‌ها و چالش‌ها، بررسی و مسائلی که برای خانواده‌ها و اولیا دغدغه است، رفع شوند.

خرم افزود: بازگشایی مدارس، فصل شکوفایی و نشان دادن جلوه‌های آموزش و پرورش است و باید با روند مثبت و مناسب انجام پذیرد.

استاندار در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان، منابع قابل توجهی برای توسعه فضای آموزشی همچنین برچیدن مدارس کانکسی در نظر گرفته شده است، ولی با این حال باید برای رفع چالش‌های فضای آموزشی پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

وی، خواستار همراهی دیگر نهادها با آموزش و پرورش شد تاکید کرد: مسؤولان باید پای کار باشند تا در زمینه‌های مختلف شاهد بهبود و رشد جهشی باشیم.

در این نشست از ۲ تن از رتبه‌های برتر آزمون ورودی دانشگاه‌ها (کنکور) از تبریز با اهداء لوح توسط نماینده عالی دولت در آذربایجانشرقی تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.