6
سرمربی تیم والیبال مس سونگون:

مس سونگون تیم جوانی است/ نیاز به زمان برای ایجاد هماهنگی

  • کد خبر : 62043
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مس سونگون تیم جوانی است/ نیاز به زمان برای ایجاد هماهنگی
 سرمربی تیم والیبال مس سونگون با بیان اینکه تیمم جوان است و نیاز به زمان داریم، گفت: نگاهمان به عملکرد بازیکنان و استانداردهایی است که از بازیکنان خواسته ایم.

به گزارش تبریزمن، محمد غیاثی بعد از پیروزی تیمش برابر مس کرمان در گفت ‎وگو با خبرنگاران، افزود: تیم ما تیم جوانی است و زمان می‌برد تا به شرایط مطلوب برسد و در این میان شاید تاوان بدهیم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان کرد: کمی دیر به شرایط مسابقات رسیدیم و در این بازه زمانی ۲ باخت و یک برد را کسب کردیم و برد امروز دومین برد تیم و اولین برد خانگی مان است.

غیاثی یادآور شد: امروز مقابل تیم مس کرمان خوب و بی نقص بازی کردیم و شاهد یک بازی تماشاگر پسند بودیم.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه والیبال یک رشته ریشه دار در شهر تبریز می‌باشد و کار خاصی انجام نخواهی داد و تنها هدفمان حضور نفرات بومی در تیم و کسب تجربه و ستون شدن برای آینده والیبال آذربایجان شرقی است و انتظار داریم وقتی اسپانسر به طرف این تیم می‌آید نپرسد که چند نفر از شهر تبریز هستند.

غیاثی در پاسخ به این سوال که جایگاه تیم حریف در جدول بالاتر از تیم مس سونگون بود، علت پیروزی امروز را در تغییر برنامه تیمی دیدید یا بازیکنان به باور برد رسیده بودند، اظهار کرد: تیم مس سونگون علی رغم اینکه چهار روز مانده به شروع لیگ به صورت کامل بسته و آماده مسابقات شد یک روند خاصی را تا نیم فصل دنبال خواهیم کرد که تمام بازیکنان به این موضوع واقف هستند و در این میان اصلاً به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه نمی‌کنیم و تنها نگاهمان به عملکرد بازیکنان و استانداردهایی است که از بازیکنان خواسته‌ایم.

وی همچنین عنوان کرد: در هفته‌های ابتدای لیگ با تیم‌های خوب و با تجربه گروه الف هم بازی شدیم که با اختلاف امتیاز کمتر بازی را واگذار کردیم.

تیم مس سونگون با برد امروز ۸ امتیازی شده و جایگاه ششمی خود را در جدول لیگ دسته یک والیبال تثبیت کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.