7
رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی خبرداد؛

هنجارشکنان حوزه گردشگری در رصد پلیس فتا

  • کد خبر : 62108
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
هنجارشکنان حوزه گردشگری در رصد پلیس فتا
 رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی گفت: هنجارشکنان حوزه گردشگری در رصد پلیس فتا هستند و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش تبریزمن، سرهنگ محسن محمودی روز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، یکی از چالش‌های مهم صنعت گردشگری را مربوط به فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در فضای مجازی با اجرای تورهای مختلف اعلام و اضافه کرد: متأسفانه طی ماه‌های اخیر این گونه فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی شیوع بیشتری یافته است که می‌تواند آینده کاری آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی قانونی را به مخاطره اندازد.

وی خواستار همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی و کانون‌های مربوطه برای شناسایی متخلفان این حوزه شد و افزود: چنانچه اطلاعات مربوطه به پلیس فتا داده شود، در سریع‌ترین زمان با این افراد فرصت طلب برخورد می‌شود.

وی هنجارشکنی‌های اجتماعی و فرهنگی در قالب اجرای تورهای گردشگری در آذربایجان شرقی را تأیید و اظهار کرد: تعدادی از برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز به خصوص در فصل تابستان اقدام به رفتارهای ضد ارزش و هنجارشکن کرده بودند که با آنها برخورد شد.

محمودی انجام اقدامات نامشروع در اماکن و محوطه‌های گردشگری را جرم دانست و ادامه داد: پلیس فتا ضمن برخورد با کسانی که اقدام به برگزاری تورهای غیرمجاز می‌کنند، به صاحبان آژانس‌ها و دفاتر گردشگری نیز توصیه می‌کند تا از هر گونه اقدام و رفتار مشتریان خود خلاف شئون اسلامی جلوگیری کنند تا بهانه به دست دشمنان کشور داده نشود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا به طور ۲۴ ساعته در خدمت حوزه گردشگری و آژانس‌های مسافرتی است، توسعه فضای کسب و کار در بستر فضای مجازی و اینترنت را یکی از موضوعات مورد دفاع پلیس دانست و گفت: البته باید توجه داشت که این فضای کسب و کار هنوز در آذربایجان شرقی پا نگرفته است و چندان که باید شاهد توسعه این حوزه نیستیم.

محمودی فضای مجازی را بستری مهم و بسیار تأثیرگذار در حوزه گردشگری برشمرد و یادآور شد: می‌توان از این بستر برای توسعه روز افزون صنعت گردشگری استان بهره برد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.