7
مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی:

واحدهای آلاینده آذربایجان شرقی تحت کنترل مستمر محیط زیست هستند

  • کد خبر : 62478
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
واحدهای آلاینده آذربایجان شرقی تحت کنترل مستمر محیط زیست هستند
مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: همه واحدهای صنعتی و تولیدی آلاینده استان تحت کنترل مستمر اداره کل حفاظت محیط زیست استان هستند.

به گزارش تبریزمن، شهنام اشتری طی بازدید سرزده از یک واحد تولیدی در تبریز و بررسی رعایت الزامات محیط زیستی این واحد اظهار کرد: هدف از این بازدیدها بررسی وضعیت زیست محیطی عملکرد تصفیه خانه و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با سلامت محیط زیست واحد صنعتی کلر پارس برای اجرای دقیق استانداردهای ضوابط استقرار واحدهای صنعتی بوده در آینده نیز در سایر واحدهای صنعتی این روند بازدیدها ادامه خواهد داشت.

وی با نمونه‌‏گیری از پساب‌های صنعتی بخش‌های مختلف این واحد صنعتی و سنجش آزمایشگاهی میزان کمی و کیفی ترکیبات نمونه‌ها و بررسی فرآیند تولیدات آن، وضعیت محیط زیستی موجود کارخانه کلر پارس تبریز را مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار داد.

اشتری با اشاره به اهمیت رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی افزود: همه واحدها تحت کنترل مستمر اداره کل حفاظت محیط زیست استان هستند و به صورت مستمر بر روند فعالیت‌های آنان از نظر آلودگی‌های احتمالی نظارت جدی می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تاکید کرد: نظارت و پایش کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و ادارات تابعه با توجه به افزایش میزان هر نوع آلاینده‌ای بر اساس برنامه‌ریزی جامع و هدفمند به طور شبانه روزی انجام شده هیچ گونه مماشاتی با واحدهای آلاینده نداریم و در صورت احراز آلایندگی هر واحد صنعتی – تولیدی، در چهارچوب قوانین محیط زیستی بشدت برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.