4

دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش زن و مرد در تبریز

  • کد خبر : 62654
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش زن و مرد در تبریز
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده‌کشی و قدرت‌نمایی می کردند، خبر داد.

به گزارش تبریزمن، علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم  توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راه‌بندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد هشت نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

محمدی با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد،گفت: از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و تعداد ۲ دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان به افراد هنجار شکن، اراذل و اوباش هشدار داد و تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.