5

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی بناب

  • کد خبر : 62813
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی بناب
فرماندار بناب: از ابتدای دولت سیزدهم بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان بناب اختصاص یافته است.

به گزارش تبریزمن، رضا لعلی، فرماندار بناب  صبح امروز در چهارمین نشست مشترک بخشداران و معاونان فرمانداری‌های شهرهای جنوب استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: انتخابات اسفند ماه امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و از این رو زمینه های ایجاد نارضایتی در مردم باید برطرف و مدیریت شود و اموری که می توان آنها را انجام داد و رضایت مردم را جلب کرد، باید در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: بخشداران و معاونان فرماندار باید به عنوان نمایندگان حاکمیت پاسخگوی تخریب‌های احتمالی باشند و با آمارهای مستند به تهمت‌ها و هجمه‌های مخالفین پاسخ دهند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: راهبرد ما در انتخابات منویات مقام معظم رهبری است که بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات تأکید فرمودند و فرآیند انتخابات در شهرستان بناب نیز با این راهبرد پیش می‌رود.

در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری‌های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید به‌عمل آوردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.