5

آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز

  • کد خبر : 62817
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

به گزارش تبریزمن، ابراهیم فرقانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با دستور دادستانی طی اجرای احکام موضوع تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی کشاورزی باسمنج شهرستان تبریز، ۱۳۵ مورد تغییر کاربری اراضی تخریب، قلع وقمع و اعاده به وضع سابق شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با بیان اینکه اراضی کشاورزی بستر تولید غذای شهروندان است، تاکید کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

فرقانی با بیان اینکه به ‌منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان تبریز جلوگیری می‌شود، تاکید کرد: اراضی کشاورزی به عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظف‌اند از آن به ‌طور صحیح بهره‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.