3

نسخه انتخاباتی معاونان فرمانداران و بخشداران

  • کد خبر : 62820
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
نسخه انتخاباتی معاونان فرمانداران و بخشداران
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه های مختلف مورد رصد قرار می گیرد، از این رو هیچ یک از بخشداران و معاونان فرمانداری ها نباید له یا علیه نامزدهای انتخابات قدم بردارند.

به گزارش تبریزمن، تراب محمدی صبح امروز در چهارمین نشست مشترک بخشداران و معاونان فرمانداری های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب‌شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد، با تأکید بر اعتمادآفرینی در بین مردم اظهار کرد: بخشداران و معاونان فرمانداران وظیفه دارند با حضور در روستاها و جمع مردم نسبت به حل مشکلات آنها قدم بردارند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی سپس با تأکید بر ضرورت نظارت بخشداران بر عملکرد و نحوه هزینه‌های دهیاران افزود: بخشداران دقت کنند تا اعتبارات تخصیص یافته به روستاها در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی همان روستا هزینه شود و از هزینه اعتبارات در خارج از پروژه‌های عمرانی همان روستا پرهیز شود.

محمدی با تأکید بر رعایت مؤلفه‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و منویات معظم له مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات تصریح کرد: وظیفه ما دعوت برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است؛ از این رو بخشداران و معاونان فرمانداران وظیفه دارند از آرای مردم صیانت کنند.

وی یادآور شد: تمام عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه.های مختلف مورد رصد قرار می گیرد، از این رو هیچ یک از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها نباید له یا علیه نامزدهای انتخابات قدم بردارند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اجرای قانون مورد تأکید دولت است و امانتداری در انتخابات اولویت اصلی بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواهد بود.

محمدی در ادامه گفت: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم می تواند پاسخ محکمی از سوی ملت به دشمنان ایران اسلامی باشد.

در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری‌های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید به‌عمل آوردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.