3
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

رای گیری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می‌شود

  • کد خبر : 63200
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
رای گیری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می‌شود
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: رای گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می شود.

به گزارش تبریزمن، تراب محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه رأی گیری در ۵۰ حوزه اصلی و فرعی استان برگزار می‌شود، افزود: رأی گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می‌شود و در صورت استقبال مردم، زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور تمدید می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند با یکی از مدارک شناسایی خود شامل شناسنامه، کارت‌ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه راهنمایی و رانندگی و گذرنامه در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به آمادگی دست اندرکاران انتخابات برای اخذ آرای مردم در شعبه‌های اخذ رأی، گفت: بر اساس گزارشات رسیده، در اولین دقایق رأی گیری در این استان مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پرشور یافته‌اند.

محمدی، ادامه داد: در این استان ۵۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی و ۶ داوطلب خبرگان رهبری برای نشستن بر کسی این مجالس با هم رقابت می‌کنند که از مجموع داوطلبان مجلس شورای اسلامی ۴۴ نامزد زن هستند.

وی یادآور شد: بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم در انتخابات حضور دارند که شامل اعضای ستاد انتخابات استان، اعضای شعب رأی گیری، هیأت اجرایی و بازرسان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.