2

دستگاه قضائی با تخریب کنندگان فضای انتخابات برخورد می‌کند

  • کد خبر : 63203
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
دستگاه قضائی با تخریب کنندگان فضای انتخابات برخورد می‌کند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد گفت: دستگاه قضائی با تخریب کنندگان فضای انتخابات که در پی ایجاد التهاب باشند، به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام حسین متقی نیا روز جمعه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان، با ابراز نارضایتی از وضعیت ملتهب و مخرب فضای مجازی در جریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با کسانی که با هویت‌های نامعلوم به دنبال تخریب فضای سالم انتخابات هستند به شدت برخورد خواهد شد.

وی با برشمردن برخی از مصادیق مجرمانه در فضای مجازی، افزود: تشویش اذهان عمومی، بی اخلاقی، تهمت و افترا و زیرسوال بردن ارکان حاکمیتی و مفاهیم دینی از جمله خطوط قرمزهایی است که فعالان و کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید با دقت و حساسیت مراقبت لازم در نوع انتشارات خود داشته باشند.

متقی نیا فضای مجازی را فرصتی مغتنم برای کاندیداها و رأی دهندگان برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی برشمرد و اظهار کرد: مدیران کانال‌ها و گروه‌ها باید با رعایت عدالت و انصاف زمینه را برای معرفی همه نامزدها از یک طرف و نقد برنامه‌های آنان توسط مردم از طرف دیگر فراهم کنند.

وی مسئولیت مستقیم مطالب منتشر شده در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را مستقیماً” متوجه مدیران و گردانندگان کانال‌ها و گروه‌ها خواند و تاکید کرد: هر مدیر یا مالک گروه که توانایی یا فرصت اداره و نظارت بر گروه را ندارد باید نسبت به تعطیلی آن اقدام کند، در غیر این صورت مسئول مطالب منتشر شده خواهد بود.

متقی نیا با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و سرنوشت ساز بودن آن، گفت: مجلس خبرگان از اساسی‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید پشتوانه رأی مردمی بالایی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.