3
رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان شرقی:

بزرگترین آزمون سطح بندی ژیمناستیک در تبریز برگزار شد

  • کد خبر : 63347
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
بزرگترین آزمون سطح بندی ژیمناستیک در تبریز برگزار شد
رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان شرقی، گفت: بزرگترین آزمون سطح بندی ژیمناستیک در تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزمن، هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بزرگترین آزمون سطح بندی ژیمناستیک دختران و پسران آذربایجان شرقی با شرکت بیش از هزار نفر به مدت ۲ روز در سالن ژیمناستیک شهید دلیر اکبری تبریز برگزار شد.

رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان شرقی عنوان کرد: در بخش پسران که روز جمعه با حضور یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز، پیشکسوتان، مربیان و خانواده ورزشکاران در سالن ژیمناستیک شهید دلیر اکبری مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی تبریز برگزار شد شاهد حضور بیش از ششصد ژیمناستیک کار بودیم که نشان از علاقه والدین به این رشته ورزشی می‌باشد.

رضایی با اشاره به شاخه ژیمناستیک هنری اذعان داشت: این مسابقات در ۶ وسیله به ترتیب خرک، میله‌های موازی، میله بلند، حلقه‌های ثابت، تیر تعادل، اسب پومل و تمرینات روی سطح زمین پیگیری می‌شود.

وی آمار سازمان یافته ژیمناستیک کاران آذربایجان شرقی را بیش از ۷ هزار نفر اعلام کرده و توضیح داد: اکثر ژیمناستیک کاران استان را آقایان تشکیل داده و همچنین تعداد فعالین در رده پایه نیز بیشتر می‌باشد.

رضایی در مورد تعداد مربیان و داوران سطح استان اظهار کرد: تعداد مربیان و داوران در سطح استان آذربایجان شرقی که دارای کارت مربیگری نیز هستند خیلی زیاد بوده ولی بیش از ۲۰۰ نفر فعال هستند.

رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان شرقی همچنین از تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش استان و شهرداری تبریز سخن گفته و یادآور شد: با شناسایی نفرات مستعد و البته با حداقل هزینه‌ای این نفرات در سالن هیأت ژیمناستیک آموزش می‌بینند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.