3
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خبرداد؛

برگزاری مانور سراسری خروج ایمن در زمان آتش سوزی در تبریز

  • کد خبر : 63371
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از تمرین سراسری خروج ایمن در زمان آتش‌سوزی با هدف افزایش تاب‌آوری جامعه و نقش مؤثر خانه‌های هلال در ارتقای دانش و پاسخ اولیه مردم خبرداد.

به گزارش تبریزمن، حمید منجم ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: این تمرین در ۱۵۰ خانه هلال با شعار “گسترش فرهنگ ایمنی، تداوم زندگی شادتر” در تاریخ ۱۷ اسفند توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، برگزار شد.

وی در ادامه تشریح کرد: مخاطبین اصلی این طرح شامل دانش‌آموزان مدارس، کارکنان ساختمان‌های اداری، کارگران محیط‌های صنعتی و ساکنین مجتمع‌های مسکونی بودند.

منجم خاطرنشان کرد: با برگزاری این تمرین، هدف اصلی این است که مردم با مهارت‌های خود امدادی آشنا شوند و بتوانند در صورت بروز حوادث ناگوار مانند آتش‌سوزی، به طور منظم و سازمان‌یافته عمل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ابراز امیدواری کرد با برگزاری تمرین سراسری خروج ایمن در زمان آتش‌سوزی، فرهنگ ایمنی در جامعه تقویت شده و همه افراد بتوانند با دانش و مهارت‌های امدادی خود، در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی به صورت مؤثر و هوشمندانه عمل کنند.

گفتنی‌ست تمرین سراسری خروج ایمن در زمان آتش‌سوزی به مردم این امکان را می‌دهد تا با روش‌های صحیح خروج از محل آتش‌سوزی، استفاده از وسایل ایمنی مانند آتش‌نشانی، تشخیص مسیرهای خروجی و اعلام حضور به نیروهای امداد و نجات، خود را و دیگران را در مقابل خطرات آتش‌سوزی محافظت کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.