3
روزهای غمگینی برای ماست؛

خمز: به کسب رتبه سوم قانع نیستیم/ خریدهای نیم فصل کمک حال هستند

  • کد خبر : 63545
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
خمز: به کسب رتبه سوم قانع نیستیم/ خریدهای نیم فصل کمک حال هستند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما به کسب رتبه سوم قانع نیستیم و هیچ‌گاه چنین حرفی نزده‌ام.

به گزارش تبریزمن، پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی با تیم هوادار، در خصوص محرومیت اعضای کادرفنی تیم هوادار و برنامه‌های تراکتور برای این دیدار، اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم.

وی در خصوص اینکه هفته گذشته تیم‌های بسیاری موفق به جبران نتیجه شده و پیروز شدند، آیا تراکتور هم می‌تواند در ادامه فصل در مواقعی که از رقبا عقب می‌افتد، نتیجه را جبران کند؟ بیان کرد: به ثمر رساندن گل تساوی، به معنای جبران نتیجه نیست. احترام زیادی برای شما قائل هستم. اما اگر سوالات در این سطح باشد، مجبور به ترک جلسه هستم.

خمز با بیان اینکه هیچ وقت نگفتم هیچ تیمی نمی‌تواند در ایران نتیجه را بازگرداند، اظهار داشت: من گفتم جبران نتیجه کار سختی بوده و این اتفاق معمولاً رخ نمی‌دهد. منظور من این نیست که وقتی یک تیم عقب می‌افتد، نمی‌تواند گل تساوی را به ثمر برساند، حرفم به ثمر رساندن گل برتری است. آمار و ارقام در این خصوص مشخص است. در چند درصد بازی‌ها تیمی که عقب افتاده، توانسته پیروز شود؟ مثلاً در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی و اخراج بازیکن حریف، کامبک را تسهیل کرد. اگر فولاد با ۱۱ بازیکن تا آخر ادامه می‌داد، چه نتیجه‌ای کسب می‌شد؟ منظور من کلی بوده، سوالات تکراری است و احتمالاً هفته بعد هم همین روال ادامه خواهد داشت. این موضوع را درک نمی کنم. بگویید در کدام بازی‌ها نتیجه از باخت به برد تبدیل شده است؟ دقیق صحبت کنید، فقط دو بازی! شما هر نتیجه‌ای که دوست دارید را در آمار و ارقام حساب کنید، برگرداندن نتیجه فقط به معنای برد است نه مساوی.

وی خاطرنشان کرد: موردی که اشاره نکردید این است که در رده سوم قرار داریم و به راهمان ادامه خواهیم داد. بازی مقابل مس رفسنجان سه امتیاز متعلق به ما بود که لحظه آخر نتیجه عوض شد. سرمربی حریف گفت تراکتور بهترین تیمی بود که با آن مواجه شده‌ و نحوه بازی ما را ستایش کرد. ایشان تلاش و کار ما را ارج نهاد. اینکه افراد بیرون از باشگاه به کار ما ارج می‌نهند خیلی مهم و با ارزش است؛ در حالی که اینجا چنین است.

خمز در رابطه با سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عدم استفاده از سجاد آشوری، بیان کرد: رحمان جعفری، میلوش دلتیچ و ارسلان مطهری بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم بازی کرده‌اند و به تیم هم کمک می‌کنند. اکثر خریدهای ما در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم کمک می‌کنند. من مجبور نیستم در خصوص مسائل خاص باشگاه با شما صحبت کنم. شما هر جور دوست دارید سوال بپرسید و من هم به شکلی که دوست دارم پاسخ می‌دهم. ادعا نکنید عاشق باشگاه هستید. چون دروغ است. هر دو طرف آزادانه نظراتشان را اعلام کنند. خیال نکنید من تحت تأثیر اصحاب رسانه قرار می‌گیرم. شما آزادانه سوال بپرسید و تحمل پاسخ من را هم داشته باشید.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای عبور از خط هافبک تیم هوادار دارید؟ گفت: بدون شک در بیشتر بازی‌ها تیمی که بتواند میانه میدان را در اختیار داشته باشد، شانس زیادی برای پیروزی دارد. ما زمانی که مالکیت توپ را داریم، باید با آرامش بازی کنیم. آنان منظم بازی می‌کنند و ما باید زمان بیشتری را صاحب توپ باشیم.

خمز افزود: البته باید صبر و حوصله هم داشته باشیم. در بازی‌های گذشته وقتی با صبر بازی کردیم، توانستیم فرصت گلزنی و ضربه‌ زدن را پیدا کنیم. صبر و حوصله اصول بنیادی بوده تا به حریف ضربه زده و از اشتباه دوری کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: تمامی بازیکنان را در اختیار دارم و هیچ یک مصدوم نیستند. صفا هادی تنها بازیکن محروم ما است.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درگذشت همسر مالک باشگاه، باعث افزایش همدلی در تیم شده است؟ بیان کرد: روزهای بسیار غمگینی برای ما است. از دست دادن همسر گرامی مالک باشگاه، ضربه بزرگی برایمان بوده است. در عین حال که از این موضوع غمگین هستیم، فردا یک مسابقه داریم. تلاش می‌کنیم فردا با ارائه بازی خوب، نتیجه لازم را کسب کرده و با تقدیم پیروزی به خانواده آقای زنوزی، کمی از غم و اندوهشان بکاهیم.

وی در خصوص این سوال، میلاد کر بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی هفته گذشته به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، ملاک شما برای استفاده از بازیکنان چه چیزی است؟ گفت: به همان دلیل که از بازیکنان دیگر استفاده می‌کنم، از میلاد کر هم استفاده کردم. باتوجه به اینکه صفا هادی کارت زرد داشت و احتمال اخراج او وجود داشت. میلاد کر گزینه در دسترس‌مان برای جانشینی بود و عملکرد خوبی هم داشت. وظایفش را به نحو احسن انجام داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.