9
در نشست هم اندیشی شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی عنوان شد:

ذخیره‌سازی مطلوب سوخت و آمادگی کامل سوخت‌رسانی زمستانی در منطقه آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 7079
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
ذخیره‌سازی مطلوب سوخت و آمادگی کامل سوخت‌رسانی زمستانی در منطقه آذربایجان شرقی
در نشست هم‌اندیشی حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی، بر آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی زمستانی در سالجاری تاکید شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی در این نشست با تقدیر از سوخترسانی بی‌وقفه شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ساعی نفتکش‌های استان گفت: با همت کارکنان منطقه و تلاشگران عرصه سوخترسانی، سوخت موردنیاز بخش‌های مختلف مصرف در کمال آرامش و بدون کمترین وقفه تأمین و توزیع می‌گردد.
 
علی روح اللهی با بیان اینکه در سال جاری دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از انبار نفت شهدای پخش تبریز توزیع شده، افزود: با برنامه‌ریزی و نیازسنجی به عمل آمده، سوخت موردنیاز استان به حد کافی ذخیره‌سازی شده و این منطقه جهت سوخترسانی زمستانی به مصرف کنندگان عمده، نیروگاه‌ها و مجاری عرضه تا دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین نقاط استان آمادگی کامل دارد.
 
وی یادآور شد: حمل و نقل فرآورده‌های نفتی این استان با همکاری و تلاش مستمر ۵۵۰ دستگاه نفتکش تعرفه ‌ی و شرکتی در قالب ۹ شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و ۹۰ شرکت تک پیمان توزیع می گردد. همچنبن بیش از ۲۰۰۰ دستگاه نفتکش آزاد نیز در کار صادرات انواع فرآورده های نفتی از این منطقه فعالیت دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.