18
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آنرا محکوم می کند

  • کد خبر : 7221
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آنرا محکوم می کند
سردار پاکپور که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه حضور یافته در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران با اشاره به درگیری های اخیر در منطقه گفت: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آنرا محکوم می کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، وی در همین خصوص افزود: آزادی مناطق اشغالی قره باغ از ابتدا خواسته ما بوده است و از اینکه این اتفاق رخ داده ما خوشحال هستیم.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.
سردار پاکپور با هشدار به طرف های درگیر گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگانهایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگانها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی در پایان اشاره کرد: تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است و هرگونه تغییر در ژئوپولوتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.