8
مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد؛

بهره‌مندی بیش از ۹۷ درصد روستاییان آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

  • کد خبر : 7382
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
بهره‌مندی بیش از ۹۷ درصد روستاییان آذربایجان شرقی از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 97/22 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که شامل یک میلیون و 647 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، سیّدرضا رهنمای توحیدی با بیان این‌که آذربایجان شرقی با سه میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر جزو استان‌های پرجمعیت در کشور است، اظهار کرد: این استان با برخورداری از آب و هوایی سرد و کوهستانی، از لحاظ اقلیم بندی گازرسانی، اکثریت شهرهای آن در اقلیم یک قرار گرفته است.
 
وی افزود: بر اساس برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۰، تعهد این شرکت گازرسانی به تمامی روستاهای (بالای ۲۰ خانوار) در استان بوده و در راستای تحقق این امر و علی‌رغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، با طراحی پروژه‌های گازرسانی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های اجرایی، بکارگیری پیمانکاران مجرب، کنترل مستمر پروژه‌ها براساس برنامه زمان بندی، بومی‌سازی تجهیزات گازرسانی، ثبت اختراعات و نوآوری و مشارکت کارکنان دانش محور، در خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش می‌کند.
 
وی با بیان این‌که گازرسانی به ۲۴۰ روستا در دست اجرا بوده و ۸۶ روستا نیز همزمان با هفته دولت افتتاح شده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تصمیمات، عملیات گازرسانی پروژه‌های روستایی دیگر نیز بالای ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی شاهد اتمام گازرسانی روستایی در آذربایجان شرقی خواهیم بود.
 
به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، رهنمای توحیدی اظهار کرد: اجرای بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز با نصب ۶۷۳ هزار و ۲۰۰ انشعاب شهری و روستایی با لحاظ داشتن مسیرهای صعب العبور در پروژه‌ها، از جمله اقداماتی بوده که در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان و با انگیزه رضایت مردمی محقق شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.